Extra verwarmingselement

Zijn er polo rijders die de extra verwarmingselement hebben.
Hoe kun je weten of die in de auto zit, of is het een standaard onderdeel?

ik kan er niet echt duidelijkheid van krijgen, niet hier en ook niet op Internet
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Extra aanvulling

Dit onderdeel zou er dus voor moeten zorgen dat er met koud weer meteen warme lucht in de auto geblazen wordt, omdat met koud weer de kleppen voor het interieur lucht circulatie heel lang dicht blijven om de motor zo snel mogelijk warm te krijgen om dus ook aan die lage energie uitstoot te komen.

het is dus een elektrische verwarming tot de motor op temperatuur is.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Het is een verwarmingselement wat electrisch is deze is vaak met een 200A zekering afgezekerd. Deze zorgt er alleen voor dat je zeer snel nadat je de auto gestart hebt de lucht al warm heeft door deze electrisch te verwarmen zie bijlage.

Deze is met 40A afgezekerd
Je zou dan relais 1 (J359) en 2 (J360) moeten hebben zitten zoals op de bijlage zichtbaar
 

Bijlagen

  • N80-0378.png
    N80-0378.png
    28.4 KB · Weergaven: 25
  • N97-11406.png
    N97-11406.png
    71.7 KB · Weergaven: 18
Ja het is wat TCL Zegt.
Oke dan kan ik dat eens controleren.
En als ik het niet heb zou het dan lasrig zijn om het in te bouwen.

Ik weet al wel dat je dan een andere onderbak nodig hebt, voor de elektrische kabels, maar ik denk dat de bestaande onderbak wel aan te passen is
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik heb ook gekeken voor een echte diesel standkachel maar er is echt geen plek in de motor ruimte voor in te bouwen.

En dat het veel werk zou zijn had ik helaas wel verwacht, en met deze winter is het gelukkig ook geen must
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!