EGR problemen na update?

ik raak even de draadjes kwijt hier maar,

Ik lees nog recent de berichten van automonteurs over klachten na een software update, ze komen er niet uit of weten de oplossing niet, das toch gek !!

Iemand die ook niet tevreden is over de update is @labien misschien kan hij er meer over vertellen hoe het is afgelopen..

We zijn op zoek na mensen die zijn ervaringen wilt delen..

Maar Glenn we houden je niet tegen ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Weet niet of ik in het goede topic zit. Mijn polo 6C is vorige week voor onderhoud geweest (90DKM beurt). Als opmerking had ik de discover media gen 2 welke ineens niet meer reageert op "touch" of vreselijk traag is. Ook krijg ik veel "wachten, alstublieft" te zien.

Schijnt een nieuwe update te zijn gedaan, enkel blijft het probleem bestaan..

Groetjes Marvi
 
Ik ben zeker niet geintresseerd in de update maar meer info voor de mensen die de update uitgevoerd hebben en nu met een dikke EGR rekening zitten omdat ze niet wisten dat pon 90% vergoede ;)


Gr,
Glenn
 
Volkswagen  a  a 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!