Hallo allemaal,
Mijn naam is Dirk-Jan en sinds 7 januari in het bezit van een Polo Bluemotion
- 5-deurs, incl. getinte ramen achter
- Candywit, metric bekleding
- Comfortline
- Executive Plus (incl. alarm en RNS 310)
- MF stuur
- Climatronic
- De-aktivatie bijrijdersairbag
- 17" Rial Milano velgen (Magnesium kleur)
- Highline ondergrille
- Zonder type-aanduiding achter
- Geen stickers, dealernaam e.d.
- Kentekenplaten met opgelegde letters
Ik heb de mijne in juni besteld en november is ie gebouwd en dus 7 januari afgeleverd.
Ook ik had, net zoals zovelen, de Bluetooth Touch adapter bijbesteld, maar volgens de dealer is die sinds kort niet meer nodig. Mijn telefoon moest alleen nog 'ingelezen' worden via de VW computer en nu pakt ie hem gewoon via de RNS 310 op het beeldscherm.
Ik kan nu dus gewoon via mn touchscreen bellen en door mn tel.boek scrollen e.d., terwijl ik geen adapter meer nodig heb. De 219 euro voor de adapter hebben ze netjes gecrediteerd.
De eerste 1.000 km's staan er op, met een gem.verbruik van zo'n 1 op 20. Niet bijzonder, maar verder ben ik zeer tevreden met mn slowmotion...
Foto's volgen z.s.m.
Verder weinig plannen, wellicht nog andere 'R' pedalen en ik ga eens informeren mn 310 in te ruilen voor een 315...
Mijn naam is Dirk-Jan en sinds 7 januari in het bezit van een Polo Bluemotion
- 5-deurs, incl. getinte ramen achter
- Candywit, metric bekleding
- Comfortline
- Executive Plus (incl. alarm en RNS 310)
- MF stuur
- Climatronic
- De-aktivatie bijrijdersairbag
- 17" Rial Milano velgen (Magnesium kleur)
- Highline ondergrille
- Zonder type-aanduiding achter
- Geen stickers, dealernaam e.d.
- Kentekenplaten met opgelegde letters
Ik heb de mijne in juni besteld en november is ie gebouwd en dus 7 januari afgeleverd.
Ook ik had, net zoals zovelen, de Bluetooth Touch adapter bijbesteld, maar volgens de dealer is die sinds kort niet meer nodig. Mijn telefoon moest alleen nog 'ingelezen' worden via de VW computer en nu pakt ie hem gewoon via de RNS 310 op het beeldscherm.
Ik kan nu dus gewoon via mn touchscreen bellen en door mn tel.boek scrollen e.d., terwijl ik geen adapter meer nodig heb. De 219 euro voor de adapter hebben ze netjes gecrediteerd.
De eerste 1.000 km's staan er op, met een gem.verbruik van zo'n 1 op 20. Niet bijzonder, maar verder ben ik zeer tevreden met mn slowmotion...
Foto's volgen z.s.m.
Verder weinig plannen, wellicht nog andere 'R' pedalen en ik ga eens informeren mn 310 in te ruilen voor een 315...