Deur valt niet in slot

Hallo,

De deur aan de bijrijders kant van mijn polo aw 2018 gaat niet op slot. Als ik de auto op slot doe klikt hij 2x snel achter elkaar en vallen alle deuren in het slot behalve de bijrijders kant voor. Als we het kinderslot er op doen en dan proberen dan gaat de deur wel op slot maar wil die niet meer via de buitenkant open. Ik heb er al een nieuw slot in gedaan maar dit heeft niet geholpen. Weet iemand misschien een oplossing of heeft iemand dit ook gehad en opgelost zo ja wat heb je gedaan?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 75PK 
Geeft de deurmodule een foutmelding in VCDS?

Ik heb trouwens geen kinderslot op mijn bijrijderskant voordeur....
Bedoel je de achterdeur rechts?
Geeft geen foutmelding. Gaat om bijrijderskant voor. Ik heb nu je dit zegt geen idee of het om kinderslot gaat. Mijn vader is er mee bezig haha. Het gaat om iets wat hij dan kan omzetten of omdraaien en als die dat doet wil die wel opslot maar niet open. Dan kunnen we de deur alleen open doen via de binnenkant
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 75PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!