Dension Gateway 100 + verloopkabel (iPod+AUX)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat
Een Dension Gateway 100 met iPod kabel en Quadlock verloopkabel voor het rechtstreeks aansluiten op je huidige radio (RNS / RCD).
- Hiermee sluit je vrij makkelijk je iPod of AUX kabel aan op je radio zonder dat je een dure Midi box hoeft aan te schaven.
- Met de Quadlock verloop kabel, plug je het geheel tussen je radio en je speakers.
- Bediening van je iPod (Geluid + volgende en vorige track) gaat via de radio (Media) of via je iPod zelf
Waarom
Ik heb een Parrot mkI9000 ingebouwd met een vergelijkbare Aux en usb ingang.
Hoeveel
€50 euro, PM me
Waar
Op te halen in Kudelstaart, of per post
Vragen
Stel ze ;)
 
Wat
Een Dension Gateway 100 met iPod kabel en Quadlock verloopkabel voor het rechtstreeks aansluiten op je huidige radio (RNS / RCD).
- Hiermee sluit je vrij makkelijk je iPod of AUX kabel aan op je radio zonder dat je een dure Midi box hoeft aan te schaven.
- Met de Quadlock verloop kabel, plug je het geheel tussen je radio en je speakers.
- Bediening van je iPod (Geluid + volgende en vorige track) gaat via de radio (Media) of via je iPod zelf
Waarom
Ik heb een Parrot mkI9000 ingebouwd met een vergelijkbare Aux en usb ingang.
Hoeveel
€50 euro, PM me
Waar
Op te halen in Kudelstaart, of per post
Vragen
Stel ze ;)


Wat is niet veel werk om het aan te sluiten?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 
Wat is niet veel werk om het aan te sluiten?
Niet veel werk houdt het volgende in:
1: Het frame welke voor je radio zit los klikken / vannuit onderen los wippen
2: 4 bouten los draaien
3: Radio er uit halen
4: Kabels losmaken aan achterzijde radio
5: Kiezen waar je je ipod aansluiting wilt, bij mij had de vorige eigenaar een kleine gat van +-/- 15 mm geboord in het dashboardkast aan de radio zijde
6: Kabel routen vanuit dashboardkast naar je radio (dit betreft het doorsteken van een tule, ronde connector door je pas geboorde gat)
7: De Dension gateway aansluiten op je radio, de losgemaakte kabels bij stap 4, op de verloopkabel van de dension aansluiten
8: stap 3 tot 1 in omgekeerde volgerde; radio er weer in terug plaatsen, bouten vast maken en frame vast klikken.
9: Ipod aansluiten en genieten
 
  • Leuk
Waarderingen: Airwave1984
Hoi,
Heb je de gateway nog?
Ik heb misschien wel interesse.
Vanaf volgende week heb ik namelijk een caddy met een VW radio (rdc300) en wil mijn ipod daarop aansluiten.
Met vriendelijke groet,
Jacob
 
Volkswagen  Caddy maxi  1.6 tsi 105pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!