Yes, normaal aanwezig met een collega die er even slecht uitziet als mij (en ook even gek)
Ja hoor..Zou er iemand nog willen proberen om bij m'n R32 US Lights aan te toveren via Vagcom?
Benieuwd of dat ook op de Golf 7 met xenon kan..Ja hoor..
Heb dit onlangs op een andere golf gedaan.. mag ik dan wel meegenieten van een ritje in een R32? [emoji14]
Had jij hem al niet ingeruild voor de polo?
yep@capszz : had je nog een adresje waar de meeting word gehouden?
Zit een wasbox bij de shell en een wasstraat vlakbij de IKEAVoor de schoonmaak addicts en de blubberbakken, op route, vlak bij de meeting plek is een wasstraat (wasbox?!). Dus................
(Hoe weet ik dat? Ik woon in de polder en moet 1.5 maand over een boeren vieze smerige landweg rijden naar werk ipv een mooie asfalt weg, want, wegwerkzaamheden en dan sluit de polder gewoon de hoofdweg af )
zie pagina 1 ! is het duidelijk ? zo niet, meld ff svp.Ik ga zaterdag, morgen dus ff langs de wasstraat..
Zondag kom ik uit een ochtend dienst, dus dan ben ik beetje sloooom om naar de wasbox te gaan haha..
Ja hoor..
Heb dit onlangs op een andere golf gedaan.. mag ik dan wel meegenieten van een ritje in een R32? [emoji14]
Had jij hem al niet ingeruild voor de polo?
Soms moet je je verlies nemen...@3errors dat jij je kroost niet kan overtuigen betekent niet dat het halve forum het niet kan he
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.