crosspoloTSI

Merk
Volkswagen
Model
Crosspolo
Uitvoering
Highline
Kleur
zilver
Bouwjaar
2014
Voor H4 geldt dit:

Aansturing relais: plus en min van high beam signaal
Geschakelde kabel 1: van pluspool van de accu naar de plus pool van je xenon lamp
Geschakelde kabel 2: van minpool van de accu naar de min pool van je xenon lamp

Ik denk dat voor D2S bi-xenon hetzelfde geldt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Alleen mij grootlicht werkt nog niet als lichtschakelaar in stand 0 is.

Dat ga ik oplossen door een relai te plaatsen.
Moet ik alleen nog even uitvogelen hoe je een relai moet aansluiten.....

Dus wordt vervolgd!
 
Even een update:

Afgelopen zondag dankzij michel ook genoemd hier : IICHEL
De bi xenon grootlichten werkend op stand 0 (lichten uit) gekregen zonder deze aan te sluiten op de BCM.

Mijn OEM bi xenon koplampen zijn compleet werkend doormiddel van een 10 ---> 14 pin adapter.
Enigste wat niet werkt is hoogteverstelling.

Dus de ledjes, dimlicht, grootlicht (ook bij verlichting uit of contact uit werken.

Nogmaals bedankt Michel!

Zie linkje hoe we dit hebben gedaan.

[Howto] [Xenon] Seinen met bi-xenon bij lichten uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Next mod is stuurbediening inbouwen. Heb een nieuwe stuur met stuurbediening op de kop kunnen tikken op ebay.
Nu eerst nog een airbag zien te vinden. De huidige airbag past helaas niet
Dus als iemand wat weet houd ik mij aanbevolen!
 
Ha, werkt die sensor goed nu die is weggewerkt ? Wat voor boortje heb je gebruikt en hoe heb je m vastgezet ?

Sensor werkt goed, ben begonnen met 4.5mm boor. Daarna met een vijl net zo lang de gat groter gemaakt tot hij past en net knelt. Daarna de kabel aan de achterkant van de stijl met ducktape vast geplakt.

Alleen moet ik de sensor nog even kalibreren maar lukt mij niet zoals in de beschrijving vermeld staat.

Iemand gelukt om het te kalibreren?
 
Het project 'instapverlichting onder spiegels' ga ik aandachtig volgen.
Ik had deze optie ook op m'n Volvo V50 zitten, de spiegels klapten dan ook automatisch in.
Ook dat blijft een hele sjieke optie.

Inklappen doet ik niet aan.
Instapverlichting zeer simpel.
Ebay een setje led lampje kopen met behuizing. Gaatje boren onder de spiegel arm. Bekabeling doorvoeren naar binnen verlichting.
Op moment dat je de auto opendoet gaan de ledjes ook aan
 
Inklappen doet ik niet aan.
Instapverlichting zeer simpel.
Ebay een setje led lampje kopen met behuizing. Gaatje boren onder de spiegel arm. Bekabeling doorvoeren naar binnen verlichting.
Op moment dat je de auto opendoet gaan de ledjes ook aan 
Dat klinkt inderdaad simpel! En ze gaan dan ook aan als je de deur op afstand opent.
Je hebt tegenwoordig die lelijke 'ghost merk op de grond schijn verlichting'. Nu zat ik de denken, als je die onder je spiegel monteert (zonder merk logo) dan heb je meer licht dan led toch?
Heb je een link van de lampjes die je op ebay hebt gevonden?
 
Dat klinkt inderdaad simpel! En ze gaan dan ook aan als je de deur op afstand opent.
Je hebt tegenwoordig die lelijke 'ghost merk op de grond schijn verlichting'. Nu zat ik de denken, als je die onder je spiegel monteert (zonder merk logo) dan heb je meer licht dan led toch?
Heb je een link van de lampjes die je op ebay hebt gevonden?

Ik heb nog geen lampen gevonden op ebay, wel opzoek nog. Uiteraard gaan ze aan als je de auto van slot haalt. Omdat je binnenverlichting ook aan gaat.
 
Volgend project:
Mfs stuur inbouwen, led instapverlichting onder de spiegels aansluiten.


Wordt vervolgd


Het project 'instapverlichting onder spiegels' ga ik aandachtig volgen.
Ik had deze optie ook op m'n Volvo V50 zitten, de spiegels klapten dan ook automatisch in.
Ook dat blijft een hele sjieke optie.
ik ga deze ook volgen. Alles wat met
Lichies & Lampies te maken heb vind ik mooi. Hoe meer licht hoe beter Stick Out Tongue
 
even een update,

van de week mijn RNS 510 opgehaald en gemonteerd.
ben er super blij mee en een verschil kwa scherm met de RNS 315.

zie garage voor de foto.

ook gelijk een paar andere foto's er op gezet.

volgend project MF Stuur monteren, led instapverlichting onder de spiegels.
Onderdelen heb ik al (nieuw) alleen nog even tijd maken......
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!