hier kan alleen een aftermarked bleutooth carkit op@Rainesh ik hoop dat dit goede foto’s zijn van het brakke apparaat. Laat maar weten als je meer info nodig hebt.
ik kan het fout hebben hoor maar.......Ah dat is erg jammer. Ik houd nog een kleine hoop gevestigd op @Rainesh
Stiekem hoop ik het voor eenmaal, voorderest mag je altijd gelijk hebben wat mij betreftik kan het fout hebben hoor maar.......
je hebt het fout chefik kan het fout hebben hoor maar.......
Foto?Gisteren bij @dov geweest en die heeft er keurig voor een zachte prijs een nieuwe unit ingezet! Super service en vriendelijk, mochten meer mensen dit probleem hebben zijn ze bij dov aan het juiste adres.
Foto van het resultaatGisteren bij @dov geweest en die heeft er keurig voor een zachte prijs een nieuwe unit ingezet! Super service en vriendelijk, mochten meer mensen dit probleem hebben zijn ze bij dov aan het juiste adres.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.