Is de chromenrand voor de polo 6R Highline (onderbumper) ook los te verkrijgen?
Dealer zegt van niet en bied een hele bumperinleg met chromen rand aan voor **euro...
Iemand enig idee? Ik zoek mezelf suf, maar nergens te vinden
Ik heb vorige week de chromen rand ontvangen van garnelo.de voor mijn Polo BM ondergril. De gril is van goede kwaliteit en ziet er strak uit! Voor 15 euro merk je geen verschil met een standaard ondergril met chromen rand. Echter is de chromen strip aan beiden kanten ongeveer 1 cm te kort. Op zich is voor mij dit geen probleem, maar als je dit niet zo ziet zitten zal ik het je afraden om te kopen en voor een orginele gril te gaan.
Mijn GTI grill is net iets anders. De bovenste dikke grijze rand is niet bij een GTI grill aanwezig. Allicht dat dit die ene cm is!
Vraag: Is de rand flexibel of is deze voorgevormd en een soort van plak en rijden ermee?
Is de chromenrand voor de polo 6R Highline (onderbumper) ook los te verkrijgen?
Dealer zegt van niet en bied een hele bumperinleg met chromen rand aan voor **euro...
Iemand enig idee? Ik zoek mezelf suf, maar nergens te vinden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.