bocht verlichting.

Als je de optie mistlichten hebt, zit deze erbij meen ik mij te herrinneren.. Ik heb namelijk geen licht-zicht pakket maar wel de mistlichten en ik heb bochtenverlichting.. Ik heb wel een higline, weet niet of dit iets wijzigd?

Grtz
 
vandaag bij dealer geweest, paar dingetjes in laten stellen via vag com, piepje bij auto op slot, anti carjacking, en bochten verlichting gaat niet op mijn model, dat is weer iets extra´s volgens de monteur, wat ik vreemd vind want tegenwoordig zit het bijna op iedere polo.greetz nanini :?
 
Bij mij werkt het niet omdat ik een ouwe polo heb :( Mijn 6R is van 2009 en heeft maar één lamp en fitting.

Volgens mij als je drl heb zijn dat er 2. Bij mij gaat als ik het contact aanzet ook standaard mijn dimlicht aan.

Dit is later vervangen door en dubbele lampunit in de mistlamp met dus ook drl. Ik kan geen drl en ook geen bochtenverlichting laten aanzetten. Wel geprobeerd maar geeft dan een storing in de vag-com.
 
In mijn Polo 6R ( model 2012 ) is het simpelweg met Vag-Com gedaan. Ik heb de combi lampen in de bumper zitten, mistlamp + DRL halogeen ( Grappig overigens dat dit statische bochtrijverlichting wordt genoemd en ook in de optielijst van de BM vermeld wordt als aanwezig )

Door deze aan te zetten werken deze nu op stuur uitslag en op de richting aanwijzers ( dus bij recht stuur en snelheid onder de 20 km/h gaan ze aan aan de zijde waar je richting op aangeeft ) Bij stuur uitslag werken ze altijd onder de 15 km/h maar schakelen ze weer uit als je de auto in zijn achteruit zet.

Tevens heb ik gelijk de mistlampen automatisch laten uitschakelen wanneer ik groot licht geef.

ps. Coming home en Leaving home kreeg ik niet voor elkaar in mijn auto.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!