Blue GT bumper

Ik heb schade aan mijn achter bumper omdat er iemand tegenaan is gereden op een rotonde.
Nu heb ik een gewone bumper (geen bluemotion) en wil graag een andere bumper.
Nu heb ik een Blue GT bumper gevonden en volgens mij is een blue GT bumer en een WRC bumper en een GTI bumper allen gelijk en zou moeten passen.
Is er iemand die dat kan bevestigen of ook heeft toegepast

het is een Blue GT bumper van bouwjaar 2014 en ik weet niet of het van de facelift model is of niet
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
BlueGT bumper achter = GTI bumper = WRC bumper idd. Paste zonder aanpassingen op mijn bluemotion.
De BlueGT en GTI bumper zijn inderdaad identiek. De WRC bumper zelf is ook hetzefde, enkel de defusor (zwart gedeelte onder aan de achterbumper) is bij een WRC iets anders. Deze steekt net een stukje verder uit dan die van een GTI of BlueGT.
Maar in principe moeten ze dus alle drie gewoon op je Bluemotion Polo passen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik ben er achter dat in de GT, GTI, en WRC bumper allemaal exact hetzelfde onderdeel nummer in staat.
En achter dat nummer staan 3 codes dat overeenkomt met een van die drie uitvoeringen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ja klopt omdat ik die stalen uitlaat lelijk vind, daarom had ik een dubbele gemaakt met originele sierstukken.
Maar dus paar dagen voordat het eronder zou komen rijdt er iemand achterop.
Dus dan maar meteen gebruik van makenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!