Autolight module (China)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat
Het welbekende Autolight module / Automatische verlichtingsmodule met licht sensor.
Dit betreft de variant zonder extra rode kabel.
Inclusief Coming home en Leaving home functie.
Inclusief Engelse handleiding (digitaal)

Topic waar het product uitgebreid besproken is

Reden van verkoop

Mijn Xenon lampen knipperen bij het starten van de auto. Dus ik raad je ook af om deze set te gebruiken indien je achteraf ingebouwde OEM xenon koplampen hebt. Daarnaast heb je voor de CH / LH functie aan de voorzijde van de auto, indien je achter af OEM xenon hebt ingebouwd bij een Bluemotion, een andere kabel set nodig. Zie verkooptopic Iichel: Xenon adapter kabels Polo 6R. Dit heeft te maken dat je mistlampen en stadslichten via je BCM worden aangestuurd bij Bluemotions (wellicht ook bij andere modellen). Maar naar mijn weten hebben anderen hier geen last van gehad.

Staat

Nieuw staat, ik heb hem maar paar weken in de auto gehad. Hierbij heb ik hem niet vastgeplakt, dus lijmlaag is aanwezig (daarnaast, krijg je een aantal plakkertjes extra erbij).

Prijs
Hij mag weg voor €50 euro. Op te halen in Kudelstaart. Exclusief verzendkosten.
 

Bijlagen

  • 2015-04-11 17.55.15x.jpg
    2015-04-11 17.55.15x.jpg
    145.5 KB · Weergaven: 78
  • 2015-04-11 17.55.35 (2).jpg
    2015-04-11 17.55.35 (2).jpg
    159.3 KB · Weergaven: 81
  • 2015-04-11 17.55.01x.jpg
    2015-04-11 17.55.01x.jpg
    173.8 KB · Weergaven: 73
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat
Het welbekende Autolight module / Automatische verlichtingsmodule met licht sensor.
Dit betreft de variant zonder extra rode kabel.
Inclusief Coming home en Leaving home functie.
Inclusief Engelse handleiding (digitaal)

Topic waar het product uitgebreid besproken is

2015-04-11 17.55.15x.jpg 2015-04-11 17.55.35 (2).jpg 2015-04-11 17.55.01x.jpg

Reden van verkoop

Mijn Xenon lampen knipperen bij het starten van de auto. Dus ik raad je ook af om deze set te gebruiken indien je achteraf ingebouwde OEM xenon koplampen hebt. Daarnaast heb je voor de CH / LH functie aan de voorzijde van de auto, indien je achter af OEM xenon hebt ingebouwd bij een Bluemotion, een andere kabel set nodig. Zie verkooptopic Iichel: Xenon adapter kabels Polo 6R. Dit heeft te maken dat je mistlampen en stadslichten via je BCM worden aangestuurd bij Bluemotions (wellicht ook bij andere modellen). Maar naar mijn weten hebben anderen hier geen last van gehad.

Staat

Nieuw staat, ik heb hem maar paar weken in de auto gehad. Hierbij heb ik hem niet vastgeplakt, dus lijmlaag is aanwezig (daarnaast, krijg je een aantal plakkertjes extra erbij).

Prijs
Hij mag weg voor €50 euro. Op te halen in Kudelstaart. Exclusief verzendkosten.
Als je hem toch wilt gebruiken neem je zon adaptersetje die ik en Michel maken. Kan je je eigen adapter erop inruilen. Heb je geen knipperende ledjes of xenon. [emoji6]

Dus mogelijk is het wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Is de tunnel modus nog actief op deze set?
Zoja dan zou ik hem graag van je willen overnemen. Kun je hem verzenden?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Is de tunnel modus nog actief op deze set?
Zoja dan zou ik hem graag van je willen overnemen. Kun je hem verzenden?

Tunnel modus kan bij deze setje aan en uitgezet worden. Dit gebeurt zonder het verwijderen van een jumper. Dus ja tunnelmodus kan gebruikt worden.

Stuur me maar een PM.

Het is bij dit setje niet mogelijk om de mistlampen voor als drl te gebruiken in de nulstand of is dit ook in te stellen ?

Dit heb ik niet geprobeerd. Ivm het altijd aanstaan van mijn ledjes als DRL.

Maar drl wordt normaal aangestuurd door je BCM. Daarin kan je de keuze maken, indien je natuurlijk drl in je mislamp unit hebt zitten. Je hebt namelijk enkele mistlampen en mistlampen met drl er naast.

Het knipperen van die chinese modules is enkel op start/stop auto's. Heb mijn module op verschillende polo's getest en op degene zonder startstop werkt het perfect.

Dus Polo's met refit oem xenon zonder start-stop, zouden geen last moeten hebben van het knipperen bij het starten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Mike29
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!