AMG-PARTS, iemand bekend met dit bedrijf?

Beste forumleden!

Ik ben wat op Marktplaats aan het rondkijken voor auto onderdelen en heb al meerdere keren AMG-PARTS voorbij zien komen.
Op internet kan ik vrij weinig informatie vinden over dit bedrijf, maar is er iemand die dit bedrijf wel kent en mij wat meer kan vertellen?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
Op marktplaats worden bedrijfsnamen die gebruikers invoeren niet gecheckt en inderdaad op internet ook niks te vinden verder. Dus zal waarschijnlijk een particulier zijn met al dan niet gestolen goederen. Heb een paar vrienden van mij gehad die op die manier hun eigen gestolen auto (in onderdelen) weer tegenkwamen bij deze "bedrijven".
 
Eerder geweest bij de jongens van amg-parts, raar om te horen want ben zelf uiterst goed geholpen, hun waren overigens de enige die de juiste onderdelen hadden.

Voor de rest hartstikke eerlijke mensen en een goed bedrijf , ook de mening van maatjes van me die door hun geholpen zijn.
 
Mercedes  C  6.3 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!