Alle sleutels wissen

Weet er iemand hoe je al je sleutels kan wissen en dan weer opnieuw aanmelden.
Ik heb in VCDS gekeken maar dat lijkt niet te werken omdat module 35 of 46 er niet zijn in een polo 6R
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Bedoel je de immobiliser, of de afstandsbediening.
De immo kun je zonder code niet inleren, en ik denk niet dat VCDS het ondersteund, de AB is via de BCM in te leren, kanaal 000 en dan 001
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Ik bedoel de afstandsbediening.
En in welke module zitten die dan?
Ik lees dat het module 35 ( 4x elektrische ramen) of 46 (alleen voor elektrisch)
Maar in een polo zijn die niet beschikbaar.
De BCM is module 09 maar kon daar nog niet het kanaal vinden waar de afstandsbediening in zitten
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik bedoel de afstandsbediening.
En in welke module zitten die dan?
Ik lees dat het module 35 ( 4x elektrische ramen) of 46 (alleen voor elektrisch)
Maar in een polo zijn die niet beschikbaar.
De BCM is module 09 maar kon daar nog niet het kanaal vinden waar de afstandsbediening in zitten
Nogmaals, eerst module 09 en dan kanaal 000 en dan 001. Heb je een legale licentie of een kloon? Mogelijk wordt deze functie niet ondersteund in de kloon versie.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  • Leuk
Waarderingen: polo_6r_team
Ik zal het eens gaan bekijken in mijn clown [emoji12]
Geeft kanaal 000 aan hoeveel er gekoppeld zijn?
of hoe reset je de aantal sleutels?

En anders ff kijken of het met een vas kast gaat
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!