Waarvoor dank, helaas was het het onderdeelnummer van de hoes haha dus weet nog steeds het nummer van de chromen versnellingspookring van een 6C nietNet thuis, geen foto's, geen gezwans en de kerstgroet duurt nog een week.
Wel leuke gesprekken gehad, polo stukkie gedemonteerd voor de pookring nummer en ongeveer 80 keer me licht aangezet om me achterlichten te showen hahaha
Waarvoor dank, helaas was het het onderdeelnummer van de hoes haha dus weet nog steeds het nummer van de chromen versnellingspookring van een 6C niet
Brent Verhaegen was er toch ook ?? pss had me bril niet op ..@DeeOow heeft ijverig foto's gemaakt. Wanneer kunnen we deze verwachten? @Brent Verhaegen volgensmij ook?
Moet nog alle nummerplaten eraf halen, en dan zet ik ze er ook op! [emoji4]@DeeOow heeft ijverig foto's gemaakt. Wanneer kunnen we deze verwachten? @Brent Verhaegen volgensmij ook?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.