Hallo Jelle, de auto kan ook in Duitsland wel degelijk op kenteken gezet worden, omdat hij de euro 5 norm heeft moeten ze alleen meer wegenbelasting betalen. Het feit dat de auto maar 21 km op de klok heeft is volgens mij niet relevant meer omdat de norm is een half jaar oud en minstens 6 duizend kilometer. De kilometers heeft hij niet maar volgens mij moet aan te tonen zijn dat de auto niet van bouwjaar 2023 is, hij is namelijk ook maar drie jaar geproduceerd, 2013, 2014 en 2015. Ik zou bij de belasting informeren of hier een bepaalde regeling voor is, zoniet dan zou je de volle bpm moeten betalen en die was destijds 10,000€ op een nieuwe auto maar volgens mij moet hier een mouw aan te passen zijn. Ik heb er zelf 1 gehad origineel Nederlands met toen ik de auto weg deed 53K op de teller, dacht ook dat het meer waard zou zijn maar dat viel in mijn geval niet mee, wellicht is dat met de (jouwe) anders omdat hij eigenlijk fabrieksnieuw is. De prijs op zich valt mee, ze kosten toendertijd 25,000€ nieuw in Duitsland en Belgie. Krijg je hem ingevoerd als bijvoorbeeld juni 2014 dan zou de bpm 1000€ bedragen. Hoop dat ik je iets wijzer heb kunnen maken, veel plezier mocht je hem daadwerkelijk kopen, het is een echte gifkikker, heb de mijne laten tunen en met alleen een chip krik je het vermogen op naar 310 PK. Groeten van Ger Louwen.