ABT Tunings computer 1.2 TSI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij bied ik mijn ABT tuning computer aan.

is geschikt voor de 1.2 TSI 105 pk motor
deze levert 130 pk. en is orgineel van ABT/VW
deze ecu wordt gekoppeld aan de orginele ecu.
Vraagprijs €150,-
%24_85.JPG


%24_85%20%281%29.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Omdat ik een transporter bcm in de auto heb zitten(ivm origineel xenon ombouw) en deze storing op de tacho geeft hierdoor. Heb het geprobeerd met de orginele bcm en dan is er geen storing. Alleen dan werkt me dagrijverlichting niet dus vandaar dat deze eruit gaat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Als ik vragen mag waarom doe je hem weg !!!!

Moet deze nog aangemeld worden op de auto !! Of plug en play en klaar !
Is wel ver van uit Limburg naar Hellendoorn !
Volgens mij werkt je toetsenbord niet naar behoren. Na een vraag zou ik een ? gebruiken in plaats van een !.
 
Eerst motorcodes vergelijken:
motorcode kan je meestal vinden op de distributiekap, in boekje of op de sticker aan het reservewiel in de koffer. Als die totaal verschillend zijn, kan je het vergeten.
De ECUnr staat verassend genoeg op de originele ECU zelf Stick Out Tongue , ik denk dat de laatste cijfers of letters zowieso gaan verschillen. Heb weinig ervaring met die 1.2tsi motoren. Om het zeker te weten neem ff contact op met ABT of een andere tuner.

Als voorbeeld kan ik je wel vertellen dat het 2.0 tfsi blok uit de WRC idem is aan dat van een edition 35.
In mijn geval waren de motorcodes ook niet geheel gelijk:

edition 35 = motorcode CDLG
WRC = motorcode CDLJ
Waar de laatste letter dus staat voor verschil in software.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!