ABT motortuning voor de 1.2 TSI

Mike29

Actief lid
108
48
28
Hallo,

Iemand bekend met de ABT motortuning voor de 1.2 TSI? (105pk).

Deze zou 130 pk leveren maar lees hier en daar verschillende verhalen over de ABT software...
Heb een set overgenomen van iemand (met de losse ECU) maar was benieuwd of er hier mensen mee rijden en wat de ervaring ervan is...

Of hoef ik me nergens zorgen over te maken aangezien ABT de Huistuner van VW was...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
nou ding erin gehad maar het EPC lampje en Motor lampje beginnen te knipperen. (als de auto op contact gaat al.) loopt verder prima en het verschil is wel te merken.

auto uitgelezen met vagcom maar kent helemaal geen fouten... wel apart...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
nou ding erin gehad maar het EPC lampje en Motor lampje beginnen te knipperen. (als de auto op contact gaat al.) loopt verder prima en het verschil is wel te merken.

auto uitgelezen met vagcom maar kent helemaal geen fouten... wel apart...
Apart verhaal. Werkte het bij de vorige wel gewoon goed?

Als je er van af wil ben ik van partij [emoji6]
 
Diegene zegt van wel... het kan zijn doordat ik een T5 bcm erin heb zitten dat dat niet goed gaat... Wil nog ff neuzen met vagcom en eventueel ff me oude bcm erin zetten om te kijken of dat helpt..



Apart verhaal. Werkte het bij de vorige wel gewoon goed?

Als je er van af wil ben ik van partij [emoji6]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!