3errors :: polo 6r 1.6 nieuwe pica's op p.8

Merk
VW
Model
Polo 6R
Uitvoering
Highline
Kleur
Schwarz Uni - L014
Bouwjaar
2010
IMG_0255a_zps0anwilcy.jpg

Origineel een luie met precies 90 pk en 225 Nm - zelfs gecheat met 5 Nm's :rage: - nu dus incl. verwijderd DPF dit resultaat bij 32 gr.
 
Zal vast al stuk beter rijden, vind cijfers wel wat tegenvallen zo zonder dpf zou toch 10 paardjes meer moeten hebben ook koppel zit vrij laag
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Idd elke auto is ook anders mijn polo kwam zelfs nog niet eens standaard aan 90pk , eventueel eens kijken voor een grotere intercooler voor wat meer koeling
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: 3errors
Klopt het dat het nummer van de clima op een H eindigt??
Ik had een aanvraag gedaan op onderdelenlijn maar kreeg niet de respons die ik verwacht had.
Ben nl ook nog opzoek naar de zwarte versie.
 
Klopt het dat het nummer van de clima op een H eindigt??
Ik had een aanvraag gedaan op onderdelenlijn maar kreeg niet de respons die ik verwacht had.
Ben nl ook nog opzoek naar de zwarte versie.
Nr is 6R0 907 044 H als je de unit ziet, dan heeft het een donker/zwart scherm en de 'oude' blauwe een grijs scherm. Je hebt ze blijkbaar al vanaf eind 2010, die van mij kwam toevallig uit 2011.
 
Wat je alleen nog nodig heb zijn adapterstekkers voor je achterlichten 6c naar 6r
misschien heeft iemand hier een setje liggen voor weinig, anders zelf maken ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!