Krisrock
Krisrock

2012 Volkswagen Polo 6r R-Line

A4 S-line
Merk
Audi
Model
A4
Uitvoering
S-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2015
Hallo Krisrock,

Ik krijg halfverwege oktober onderstaande polo.
Volgens mij vrijwel identiek aan de jouwe.
Heb jij ook die verlaging in laten bouwen?



Volkswagen Polo 1.2 TSI 105PK 5D Highline
Multimedia aansluitbox, met aansluitmogelijkheid van iPod- en dvd- en mp3- spelers met usb-aansluiting, ondersteunende audioformaten: mp3,WMA, OGG Vorbis en ACC
Telefoonvoorbereiding Plus
Xenon verlichting incl. LED dagverlichting, dynamische bochtenverlichting
Metallic en pareleffect lak
R-Line Interieur & exterieur pakket: 16" lichtmetalen velgen "Mallory" met slotbouten
R Line zijdorpels en dakspoiler
R Line logo in de grille
LED-kentekenplaatverlichting
In de bumper geïntegreerde mistlampen vóór voorzien van bochtenverlichting
Stoelbekleding in stof Kyalami met gestanste R-Line logo's in de hoofdsteunen voor
R-Line opschrift op instaplijsten links en rechts
Sportstoelen voor
R Line lederen sportstuurwiel
Zwarte dakhemel
Lederen schakelpookknop en handremgreep
Aluminium-look pedalen
Advance pakket: Panorama schuif-/kanteldak
Twee leeslampjes voor en achter
Zonnekleppen met verlichte make-up spiegels
Dynamische bochtenverlichting
LED dagverlichting
Xenonverlichting + LED kentekenverlichting
Executive pakket: Multimedia aansluitbox, met aansluitmogelijkheid van iPod- en dvd- en mp3-spelers met usb-aansluiting, ondersteunende audioformaten: mp3,WMA, OGG Vorbis en ACC
Middenarmsteun vóór met opbergvak en uitklapbare bekerhouder aan achterzijde
Volkswagen radiosysteem RCD 310, Radio/CD/mp3-speler met titelweergave, 6 luidsprekers (3 x 20 watt), aux-in aansluiting voor externe audiosystemen
6 luidsprekers
Licht en zicht pakket: Automatisch dimmende binnenspiegel
Regensensor
Park Distance Control achter
Volkswagen radiosysteem RCD 310, Radio/CD/mp3-speler met titelweergave, 6 luidsprekers (3 x 20 watt), aux-in aansluiting voor externe audiosystemen
Panorama schuif-/kanteldak
17" lichtmetalen velgen 'Mallory' 7j x17 Sterlingzilver
Sportonderstel ca. 15mm verlaagd met straffe demping en versterkte vering
 
Hallo Matthichevy,

Hij lijkt er inderdaad erg veel op, ook de zelfde kleur?
Ik denk niet dat je er spijt van zult gaan krijgen, van de aanschaf van deze mooie bolide.

Maar of deze ook die ca 15mm verlaging heeft dat weet ik eigenlijke niet, dit omdat ik deze auto van de vw deal heb over genomen,
toen hij net 3 weekjes oud was. Maar als ik mij niet vergis heeft deze wel een sport onderstel maar of daar die verlaging ook bij in zit durf ik zo niet te zeggen.

Misschien weet iemand hier op het forum hoe ik dit achter af kan zien?

Gr krisrock
 
Maar als ik mij niet vergis heeft deze wel een sport onderstel maar of daar die verlaging ook bij in zit durf ik zo niet te zeggen.

Sportonderstel is inclusief 15mm verlaging. Sterker nog, volgens mij is het sportonderstel 15mm kortere en stuggere veren, en niets meer dan dat.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dan ik denk ik dat deze dat pakket ook heeftStick Out Tongue

Gewoonjan; ja ik heb hem inderdaad ingeruild, ik kreeg toch steeds een slechter gevoel over die anders polo :S
Nou ik vond de R-line toch al lang erg mooi, en toen kwam ik deze per toe val tegen. dus even met de verkoper gaan pratenStick Out Tongue en van het 1 komt het ander;) Maar het kost altijd geld als je een auto inruilt van nog geen 2 jaar oud.

Die van jou nog helemaal goed?

Gr Krisrock
 
Slechter gevoel ja?
Als ik vragen mag, wat dan eigenlijk?

Ja klopt, dat is helaas altijd het probleem met jonge auto's;)
En daar geef ik je wel gelijk in, de r-line is wat dat betreft wel een super mooi model!
(zou het liefste net als Bouke ook een bumper set erop zetten, maargoed dat gaat m nie worde:lol:)

Mn auto doet het wat dat betreft nog prima, al zit ik nu wel als een gek te letten op mogelijke geluidjes en dergelijken dus ik kan mezelf ook gek zitten te maken:lol:

Verder nog een beetje testen met een sprintbooster, eigenlijk best een geinig dingetjeStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
had je dat niet mee gekregen op de meeting?
Als die van mij en die van gixxer1986 naast elkaar zette dan kleurde deze heel anders anders dan die van mij.
en het leek ook net als of het lak wat vlekte aan 1 kant. ik ben er dus later achter gekomen dat die auto waarschijnlijk in de prak heeft gezeten aan 1 kant. dus van daar het slechte gevoel....je weet dan nooit wat daar dan nog achter weg gaat/kan komen.

hoe werkt zo'n spintbooster dan had er eigenlijk nog nooit van gehoort tot nu toe dan heStick Out Tongue
maar het is dus geen chip als ik het goed lees hier op het forum, maart hij zorgt gewoon voor een andere gas reactie?

Gr
 
Oh, dat was mij volledig ontgaan:oops:
Klopte mijn gevoel dus toch dat ik een boel miste op de meet:lol:
(was er niet echt bij met mn hoofd)
Maar dan is het inderdaad wel prettig dat je nu iig een goede wagen hebt!:)
Genieten geblazen van je bak!Big Grin

En de sprintbooster versterkt het signaal van je gaspedaal naar je ecu, waardoor het voor je ecu lijkt alsof je het gaspedaal verder intrapt dan werkelijk het geval is;)
Ik heb Wildcard al aangeboden dat hij de sb kan proberen een tijdje (dit zal sws na de zomer worden) en evt als je wilt kun je die van mij ook wel eventjes lenen om te kijken hoe het jou bevalt;)
Heb er bij domme pech eentje voor een automatische vbak overgenomen, maar dat maakt verder niet uit, betekend gewoon dat die een iets gedimdere reactie geeft dan die voor handgeschakeld. En zelf ben ik wel blij met het ding, ook op een ongechipte motorStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb het even uitgezocht en idd als je een sportonderstel hebt heb je direct ook die verlaging.
Ik vroeg het omdat ik de auto prachtig op de 17" vind zitten en ik vroeg me dus af of ik hetzelfde krijg.

overigens is de jouwe met een DSG automaat en mijne is handgeschakeld.
ik wil eigenlijk delen van de auto laten wrappen maar ik weet nog niet wat wanneer en welke kleur.
ik zat te denk aan matzwart.

grtjs
 
Ik heb het even uitgezocht en idd als je een sportonderstel hebt heb je direct ook die verlaging.
Ik vroeg het omdat ik de auto prachtig op de 17" vind zitten en ik vroeg me dus af of ik hetzelfde krijg.

overigens is de jouwe met een DSG automaat en mijne is handgeschakeld.
ik wil eigenlijk delen van de auto laten wrappen maar ik weet nog niet wat wanneer en welke kleur.
ik zat te denk aan matzwart.

grtjs

Allicht even makkelijk om je eigen garage aan te maken, dan kun je dat daarin bespreken;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nou Matthichvy, ik moet er wel heel eerlijk bij zeggen op het moment van de foto zaten er wel 2 man achter inStick Out Tongue
dus werkelijk zal die iets hoger komen te staan denk ik.
Maar over dat wrappen kan ik geen mening geven heb het eigelijk nog nooit gezien.....maar waarom hij is zo toch al best gaaf?

Gewoonjan, goed aanbod maar denk dat ik die nog niet nodig heb hij bevalt me zo eigenlijk best wel.
maar ik hou het aanbod even in m'n achter hoofd.
Maar ik heb je nu toch even weer bij gepraatStick Out Tongue dus je hebt nu niks meer gemist;)

R-line; s6 met wachten, en veel plzier er mee.

Gr Krisrock
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geachte forum leden, onlangs tot jullie club toegetreden en zag nog niet helemaal hoe ik een nieuw bericht kon aanmaken. Maar ik zie dat ik me nu in goed gezelschap bevind daar ik ook begin dit jaar een Polo 6R Highline 1.2 TSI 77 kw met 6 bak in de R-line uitvoering heb aangeschaft. Ook de pepper-grey uitvoering verder veel van bovenstaand alleen dan ook nog de RNS 315 navigatie. De auto stond op de hierboven zo mooi door Krisrock gefotografeerde "Mallory 7 J x 17 ( 5 dubbelspaaks design ). Deze heb ik gelijk late demonteren en hiervoor in de plaats een setje stalen velgen met winterbanden gemonteerd. Daar mijn voorkeur naar 16 inch velgen uitging heb ik de 7 J x 16 Syenit besteld ( 6R0071496 16Z ). Zodoende heb ik een set van 4 nieuwe'" Mallory"s liggen voorzien van Bridgstone Potenza 215/40 R 17 87V banden. Ze hebben dus alleen de showroomvloer gezien. Daarom dacht ik dit setje eerst bij jullie, de juiste doelgroep aan te bieden. Ik zag op E-Bay een duitse firma die eenzelfde set ( origineel VW ) voor 1350 euro aanbood en dan alleen de velgen en zonder naafdoppen. Daar mijn Seynit velgen 155,62 excl. (zo"n 188,00 incl.) gaan kosten waar nog een band van rond de 110 euro bijkomt zal het op een 1.200 euro's uitkomen. Jullie begrijpen dat ik wil proberen er met zo min mogelijk extra kosten uit te komen. Daarom hoef ik er nog geen 1200 euro voor te hebben maar bied ik ze aan voor 1.000= euro. Nogmaals, een splinternieuw origineel VW eerste montage set!

Ik zie met belangstelling jullie reactie tegemoet. naj05akir
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!