Hallo forumleden.
Ik heb onlangs problemen gekregen met mijn auto, (polo 6c 2014 1.2tsi)
Het begon er mee dat mijn auto niet wou starten, snel de accu gemeten en hij gaf 10,6 volt aan.
De accu heb ik de hele nacht aan de lader gedaan en de volgende dag weer in de auto gezet, daarna een stuk wezen toeren.
Toen ik thuis kwam heb ik de accu weer opgemeten en zag dat de spanning weer gezakt was helaas.
Accu er weer uit gehaald en aan de lader gelegd tot die vol was.
Heb hem een tijd laten staan om te kijken of de spanning ook weer zou zakken, dat is ook gebeurd.
Ik heb direct een andere accu besteld van Varta, en nogsteeds hetzelde verhaal.
Nu heb ik ergens gelezen dat als je je auto op contact zet dat er dan een lampje van de accu gaat branden, en dat je hem start het lampje weer uitgaat en dat schakelt de dynamo in?
Als ik mijn auto op contact zet dan zie ik geen lampje.
Wie on wie kan mij uit de brand helpen?
Ik heb onlangs problemen gekregen met mijn auto, (polo 6c 2014 1.2tsi)
Het begon er mee dat mijn auto niet wou starten, snel de accu gemeten en hij gaf 10,6 volt aan.
De accu heb ik de hele nacht aan de lader gedaan en de volgende dag weer in de auto gezet, daarna een stuk wezen toeren.
Toen ik thuis kwam heb ik de accu weer opgemeten en zag dat de spanning weer gezakt was helaas.
Accu er weer uit gehaald en aan de lader gelegd tot die vol was.
Heb hem een tijd laten staan om te kijken of de spanning ook weer zou zakken, dat is ook gebeurd.
Ik heb direct een andere accu besteld van Varta, en nogsteeds hetzelde verhaal.
Nu heb ik ergens gelezen dat als je je auto op contact zet dat er dan een lampje van de accu gaat branden, en dat je hem start het lampje weer uitgaat en dat schakelt de dynamo in?
Als ik mijn auto op contact zet dan zie ik geen lampje.
Wie on wie kan mij uit de brand helpen?
Volkswagen
Polo 6c
1.2tsi 90pk >>>> 140pk 235nm by JDEngeneering