chiptuning Polo AW GTI 2.0 tsi

er kan verschil in zitten, dat weten we. Maar een auto die is gechipt en gewoon niet verder komt dan het standaardvermogen, dat klopt natuurlijk niet. Er wordt dan ook onderkend dat er iets niet goed is gegaan
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik verwacht van een bedrijf als VVT dat het professioneel is en desgevraagd weet uit te leggen wat er mis is gegaan. Dat is vanuit hen gezien de enige verstandige optie. Dus ik wacht het nog even af.

Natuurlijk niet, zo gaat dat niet in praktijk. Vriendjespolitiek zal plaatsvinden en dat is dan ook gebleken met zo'n makkelijk antwoord als dat je gekregen hebt.. Ze gaan niet van elkaar zeggen dat de een wel of niet op sterrenstof draait
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Natuurlijk niet, zo gaat dat niet in praktijk. Vriendjespolitiek zal plaatsvinden en dat is dan ook gebleken met zo'n makkelijk antwoord als dat je gekregen hebt.. Ze gaan niet van elkaar zeggen dat de een wel of niet op sterrenstof draait
Dat is ook helemaal niet aan de orde. VVT geeft duidelijk toe dat er iets fout is gegaan, er niet op de juiste wijze is gemeten
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Voor dat geld doen we stage 2 met dsg
Die 1plus is zo goed als een stage 2 i.m.o.
Enigste verschil zoals het er staat is dat je een andere racekat of de-cat downpipe moet plaatsen voor je daar heen gaat.
Die kosten je ook 900ex montage. (racekat)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Ik was uiteindelijk wat goedkoper uit; aanvankelijk stage 1 en DSG gedaan. Later, nav rare waarden op rollenbank elders, gechecked en meteen op 1+ niveau gebracht a €150.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Die 1plus is zo goed als een stage 2 i.m.o.
Enigste verschil zoals het er staat is dat je een andere racekat of de-cat downpipe moet plaatsen voor je daar heen gaat.
Die kosten je ook 900ex montage. (racekat
Je hebt daar 1, dat is gewoon standaard rommel zonder meting en maar kijken wat die doet met kans dat je blok naar klote gaat.
Stage 1+ is op maat met loggen en testbank
Stage 2 is met downpipe en eventueel intake, wordt nog beter afgesteld etc
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Ik was uiteindelijk wat goedkoper uit; aanvankelijk stage 1 en DSG gedaan. Later, nav rare waarden op rollenbank elders, gechecked en meteen op 1+ niveau gebracht a €150.
Klinkt als 950.
Dat is een heel stuk aantrekkelijker dan wat ze officieel vragen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Ja, had ik mazzel mee.
Ja, oppassen geblazen met die stage 1 daar. Ze doen er tientallen per maand en google maar eens, ontstellend veel blokken naar de klote ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Je hebt daar 1, dat is gewoon standaard rommel zonder meting en maar kijken wat die doet met kans dat je blok naar klote gaat.
Stage 1+ is op maat met loggen en testbank
Stage 2 is met downpipe en eventueel intake, wordt nog beter afgesteld etc
1 is zo veilig dat je echt niet je blok naar de klote helpt, 99% van het volk laat zijn of haar auto op deze manier tunen, geen bank helemaal niets.
omdat ze zo binnen de waardes blijven van het blok en nergens het randje op zoeken is dit een primaaaa manier om voor niet al te veel geld je auto te laten chippen.
Uiteraard zijn er gevallen waar het mis gaat, maar dat is bij een tune op maat ook inclusief je logje en testbank moment opname ;)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
1 is zo veilig dat je echt niet je blok naar de klote helpt, 99% van het volk laat zijn of haar auto op deze manier tunen, geen bank helemaal niets.
omdat ze zo binnen de waardes blijven van het blok en nergens het randje op zoeken is dit een primaaaa manier om voor niet al te veel geld je auto te laten chippen.
Uiteraard zijn er gevallen waar het mis gaat, maar dat is bij een tune op maat ook inclusief je logje en testbank moment opname ;)

Alleen wat mensen vergeten
Dat er helemaal niet zo uitgebreid gelogt wordt
Ik log mn auto ook wel eens, maar fatsoenljjk loggen moet in 4 en dan vanaf 1500 toeren optrekken zoals testbank, bij polo zit je dan al snel boven 150/160 en weinig bedrijven loggen zo.
Dus als je auto problemen heeft, met simpele log kom je daar niet zomaar achter
Daarom altijd loggen op testbank
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Gister bij Vagtechniek geweest voor een stage 1 en DSG 2 tuning. Wat een wereld van verschil. Hele andere auto. Na de tuning hebben ze er nog een rondje extra meegereden om de waardes door te meten. Daarna lekker mee naar huis en dan is het niet erg dat je uit omg Rotterdam komt :) Genieten!

Mag ik vragen hoeveel dit gekost heeft?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!