Zonnebril houder

Die werken met een kliksysteem:

bild07.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Heb vandaag een zonnebril houder opgehaald bij de dealer.
met de Fischer pluggen was deze inderdaad zo geplaatst.
net als in mijn vorige auto (Passat) weer gemakkelijk mijn zonnebril op een bereikbare plek.
bedankt voor de tip hier op het forum
gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Ik heb even de rekening er bij gepakt:
kosten 39,51 euro incl. Btw
artkelnummer op de rekenig 1JO 857 465 Y20 omschrijving brilvak.

Ik heb zoals hier op het forum aangegeven een brillenhoder voor een VW Bora gekocht
gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
ik heb even de weg van de minste weerstand genomen, gewoon opgehaald en er in geschroefd , en dan betaal je iets meer maar hebt wel gelijk resultaat . Ik ergerde me van de houder in het dashbord kastje en aangezien ik bril dragend ben wil ik heel snel met bril en zonnebril kunnen wisselen :ugeek: gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
zo gaat het bij mij ook, zit ik in de Blue GT heb ik een zwarte hemel haha had ik me niet gerealiseerd nou ja mss is die er wel in het zwart, bedankt voor de info mannen groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!