Zender logo's composition touch

weet toevallig iemand hoe je de zenderlogo's op een composition touch color zet.
Ik heb het bestandje gedownload en uitgepakt en deze op een sd kaartje gezet, maar hoe nu verder :(

Alvast bedankt
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
bij je download zat een readme.txt, in het duits. Ik heb deze even door google translate gegooid en dit was het resultaat:

De logo's zijn uitsluitend bedoeld voor gebruik in onze radio's. Elk ander gebruik is niet toegestaan.
Stand: 16/12/2013
Om het logo te installeren op uw apparaat:
- Het bestand door te klikken op de link Save gemakkelijk naar uw computer in een map van uw keuze.
- Pak het zip-bestand en zoek de relevante logo's van u.
- Kopieer de beelden naar een SD-kaart.
- Sluit het opslagmedium vervolgens verbinding met uw Infotainment System.
Nu kunt u de gewenste logo's in het apparaat te importeren:
- Doe dit, tikt het functiegebied Setup en vervolgens kanaal logo's.
- Druk nu op de gewenste nummer knop om een logo toe te wijzen.
- Selecteer de bron waar u de afbeelding (bijvoorbeeld SD1) hebt opgeslagen en selecteer het logo.
- Herhaal deze procedure op aanvraag voor andere logo's en uiteindelijk terug te keren door op de radioknop om het hoofdmenu Radio
- De SD-kaart kan achteraf worden verwijderd.
 
Bedant @pigeon , ik had deze ook al gelezen.
Maar op,een of andere manier heb ik dit niet bij setup staan, misschien heb ik wel een oude firmware of zo erop staan.
Mijn auto is van 8 2014 dus een redelijk vroege 6c :(
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
Als het goed zijn alle 6C discover/composition systemen van de 'MIB 2' generatie. Dus als je een klein beetje geluk hebt kun je er gewoon een software update voor krijgen (internet of via de dealer). Hoe het precies daarmee zit weet ik niet, maar de software van bv de RNS510 kun je simpel met een DVD'tje updaten.
 
Bij mij werkt dat wel ,wat @pigeon zegt
Hoe kan je eigenlijk weten wat de actule versie is?! Op vw site kom je eigenlijk niet ver... Enkel update voor de navi..

Iemand misschien idee?
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Maar @Frisbie , is het nou uit eindelijk gelukt? Ik krijg het niet voor elkaar met de Composition Touch. Bij de navi variant zie ik het wel altijd... iemand weet hoe en wat ?
 

Bijlagen

  • 8D816D72-2EC5-4277-B367-1F599BF00C23.jpeg
    8D816D72-2EC5-4277-B367-1F599BF00C23.jpeg
    16 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!