Zekering voor de claxon, Hupe of Horn bij mijn Polo 1.4-16 van 2007.

De claxon van mijn Polo 1.4-16 uit 2007 doet het niet. Dus eerst maar eens naar de zekering kijken.
In het instructieboekje staat een zekeringschema met een aangifte waarvoor de zekeringen dienen, echter de claxon staat er niet bij. Of ik kijk er overheen of het wordt anders genoemd dan ik denk.
Er staat al een gelijkvormig schema op het forum van een 9N en dan zou het zekering nr 52 zijn maar volgens mijn schema zit daar de zekering voor de koplampwisser. Toch heel wat anders.
Heeft iemand een idee waar ik die zekering moet zoeken?
 
Volkswagen  Polo  1.4-16 80pk 
Ik heb het deksel er nog niet afgehaald. Dacht het in de handleiding te kunnen vinden. Je moet toch de zwaarte van de zekering weten. Ik kijk morgen even, we gaan nu eerst eten en het wordt dan al donker. Het is niet zo urgent.
Dank voor je reactie en de tip.
 
Volkswagen  Polo  1.4-16 80pk 
Aan de binnenkant van de klep zit een kaartje en daar staat bij nr. 52 aangegeven dat daar de zekering zit voor de koplampwisser en de claxon. De zekering vervangen en de claxon doet het. Opgelost dus. Nogmaals dank.
 
Volkswagen  Polo  1.4-16 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!