Youtube kijken op een Discover Media

Ik heb vandaag gespeeld met alle mogelijkheden van het Discover Media systeem in mijn nieuwe Polo AW. Ook Android Car, werkt overigens prima, maar ik wilde graag Youtube movies er naar toe streamen. Handig om met ACC of in de file een concertje aan te zetten :). Dat kreeg ik niet aan de praat, totdat ik de app Floating Apps heb gekocht (€ 6,99) in de Google Playstore. Dat werkt prima! Het opstarten en installeren gaat wat rommelig, maar je komt er wel uit.

Dus benodigdheden:

- Volkswagen Polo AW :)
- Android toestel met een geïnstalleerde APK van Android Auto.
- Floating Apps in de Google Playstore.

Het beeld is echt heel strak! Dat zie je nu alleen niet op de foto terug..
Overigens is het ook nog mogelijk om allerlei andere apps via MirrorLink te presenteren. Wellicht is dit alles voor jullie als die-hard Polo rijders allang bekend of weten jullie een andere manier.
 

Bijlagen

  • photo_2019-01-19_20-44-27.jpg
    photo_2019-01-19_20-44-27.jpg
    66.3 KB · Weergaven: 144
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
Een vriend van mij heeft een systeem met apple car play uit china gekocht voor 170 euro. Alles werkt perfect en via een iphone jailbreak tweak kan ik nu bijna alle apps mirroren op dat scherm en dit kan ook terwijl je rijdt. Goedkope oplossing dus maar je moet dan wel een iphone hebben die gejailbreaked is. De tweak die ik daarvoor heb gebruikt heet Carbridge
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Moet wel via MirrorLink toch? Want via Android Auto staat het er niet bij.

(ik had met vorige telefoon root en app, waarmee ik scherm telefoon kopieerde, maar met m'n Google Pixel 3 nog niet geroot en ondersteund geen MirrorLink)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Ik heb vandaag gespeeld met alle mogelijkheden van het Discover Media systeem in mijn nieuwe Polo AW. Ook Android Car, werkt overigens prima, maar ik wilde graag Youtube movies er naar toe streamen. Handig om met ACC of in de file een concertje aan te zetten :). Dat kreeg ik niet aan de praat, totdat ik de app Floating Apps heb gekocht (€ 6,99) in de Google Playstore. Dat werkt prima! Het opstarten en installeren gaat wat rommelig, maar je komt er wel uit.

Dus benodigdheden:

- Volkswagen Polo AW :)
- Android toestel met een geïnstalleerde APK van Android Auto.
- Floating Apps in de Google Playstore.

Het beeld is echt heel strak! Dat zie je nu alleen niet op de foto terug..
Overigens is het ook nog mogelijk om allerlei andere apps via MirrorLink te presenteren. Wellicht is dit alles voor jullie als die-hard Polo rijders allang bekend of weten jullie een andere manier.
Ik wil dit ook graag op mijn polo aw werkt dit alleen via mirrorlink of ook via andriod auto
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!