Voorstellen XConvict

Hallo,
Mijn naam is Cor, woon in Groningen en sinds vandaag de trotse eigenaar van een VW Polo 1.2 TSI Lounge Edition (2015) in de kleur Urano Grey.
Ik ben niet thuis in de wereld van VW dus ik hoop hier het een en ander op te steken.
Ik zal eerdaags een foto posten.
De komende dagen gaan we alles eens goed uitzoeken dmv veel knopjes indrukken hèhè. (Tips altijd welkom)
Ik zag al wel dat Android Auto (app connect) niet werkt. Kun je dat alleen via de dealer activeren? [Opgelost met dank aan Rainesh]

Bedankt voor het lezen en een fijne avond.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
Welkom Cor en leuk model Polo!

M.b.t. Android Auto zal je denk ik meer info moeten geven over je radio.
Maar natuurlijk altijd goed om eerst even te zoeken. En als je het niet vind even in de juiste thread vragen (ICE?).

Greetz!
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Welkom Cor en leuk model Polo!

M.b.t. Android Auto zal je denk ik meer info moeten geven over je radio.
Maar natuurlijk altijd goed om eerst even te zoeken. En als je het niet vind even in de juiste thread vragen (ICE?).

Greetz!
Hallo @Gerrubun
Dankjewel voor je tips.
Het is inmiddels opgelost en geïnstalleerd met hulp via het forum
Superblij met het systeem!
Groet,
Cor
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Gerrubun en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!