Woefer VW Polo 2007 1.6 benzine 105 Pk
Woefer VW Polo 2007 1.6 benzine 105 Pk

Showroom Woefer VW Polo 2007 1.6 benzine 105 Pk

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
comfortline
Kleur
Black magic pearl
Bouwjaar
2007
Hallo

Ik wil misschien nog een armsteun er in zetten. Ik ben ook nog een beetje aan het denken aan Kamei front mask maar weet niet of dit een beetje mooi uitkomt op mijn polo. Ik moet er ook nog een paar kleine dingen aan doen achteruitenwisser vervangen en nog een nieuwe antenne er op zetten want die is ooit een keer doorgebroken. Ik ben voor de rest eigenlijk niet veel van plan. Verlagen vind ik nooit zo mooi en ik houd hem graag een beetje origineel.
 
Zo updatetje
Afgelopen week cruise control in laten bouwen. Afgelopen week ook mijn midden armsteun ingebouwd en vanmorgen het pedalenset gemonteerd. Vind hem nu wel een heel stuk af onderand. Ik mis alleen nog achter speakers in de deuren maar die ben ik nog aan het zoeken dus dat komt nog. Weet iemand hiervan de maten of heeft iemand een tip waar ze te koop zijn dan zou ik dat graag horen? Ik zoek eigenlijk ook nog andere wieldoppen dus als iemand een stel mooiere heeft liggen wil ik die wel ruilen of tegen vergoeding ruilen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Oké dankjewel voor de info. Ik heb voor nog goeie boxen er komt nog genoeg geluid uit. Alleen achter komt geen geluid uit de roosters en er ligt nog geen kabel naar achter dus moet ik nog wel een beetje kabel voor trekken. Ik ben wel een paar achter speakers tegen gekomen op marktplaats maar nu reageert de verkoper niet op de mail dus ik weet niet of hij ze wel wil verkopen.
 
Weet iemand of deze speakers achter in mijn polo passen in de achter deuren. http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SONY-XS-GT1738F.EUR,10259,487028,1009437.html?langId=-11
ik wil er namelijk een paar boxen in bouwen. Heeft iemand toevallig nog een beter idee voor de boxen niet te duur wil er eigenlijk geen 150 euro aan uit geven. Als de boxen een beetje goed spelen met een beetje bas er in is het mij al heel snel goed. Heb zelf namelijk niet zo heel veel verstand van weet wel hoe je het aan moet sluiten. Maar wat een drie weg speaker is moet je mij niet vragen.
 
Ik heb de panelen al er af liggen. Heb even gekeken hoe ik het nou ga maken kan ik er vannacht efe over slapen. Ik zag ook dat je gemakkelijk via de stekker naar de deur kan gaan mooi aan allebei de kanten zo'n stekkerte er in prikken en klaar is kees en ik denk dat ik dan onder de achterbank Door naar de andere kant ga. Is dit een goed plan of heeft iemand nog een andere tip. Deeoow ik heb jou how to kwam goed van pas bij het demonteren dankjewel daarvoor.
 
Zo de achter speakers er in zitten. Was een heel werk alle interieur delen half demonteren en de kabels overal een beetje door duwen en een stel stekkers knippen maar alles zit weer netjes in elkaar. Ik heb niks gesloopt gelukkig met al dat plastic (ben ik niet gewend werk normaal met veel ijzer en niet met allemaal die kleine plastic delen en clipjes) Dus dat is ook weer een voordeeltje. Voor 50 euro en een halve dag hobbyen toch weer een mooie update.
 
lekker bezig geweest.
Altijd leuk om te lezen dat een howto is gebruikt.
Doen die foto's het bij jou wel?
Anders moet ik ff opzoek in me archief.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik heb de link hierboven staan het zijn trouwens geen speakers die echt heel veel geluid geven en heel erg hard gaan. Zijn gewoon voor normaal gebruik ik ben niet zo van het hele overdreven harde muziek. Je hebt hiervoor geen vulringen nodig. Voor de diepte dan maar heb wel een paar kleinen hoekjes moet afslijpen omdat de montage anders lastig werd en ik de klemmen die erbij zaten niet kon monteren door de felsrand.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!