Wielbouten Polo AW

Ben van plan om binnenkort een nieuwe set 18 inch velgen te halen, en wil hierbij de wielbouten blauw gaan spuiten.
Weet iemand welke wielbouten eigenlijk hiervoor geschikt zijn? Zo ver ik weet, zou het iets van M14x1,50 moeten zijn (27mm lengte)
Conisch of bol?

Iemand die dit weet?
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
Ben van plan om binnenkort een nieuwe set 18 inch velgen te halen, en wil hierbij de wielbouten blauw gaan spuiten.
Weet iemand welke wielbouten eigenlijk hiervoor geschikt zijn? Zo ver ik weet, zou het iets van M14x1,50 moeten zijn (27mm lengte)
Conisch of bol?

Iemand die dit weet?
Of je conisch of bol conische bouten nodig hebt ligt aan de velgen die je gaat monteren
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik zou je dan aanraden om niet de wielbouten maar deze "kapjes" te kopen en te laten spuiten.

29759
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Ik zou je dan aanraden om niet de wielbouten maar deze "kapjes" te kopen en te laten spuiten.

1565007279593.png

Volgens mij zitten er van dit soort kapjes bij de standaard gemonteerde Highline 16" Las Minas velgen.
Vind dat eigenlijk niet zo mooi staan, valt zo op bij zilveren velgen.

8.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Wie weet waar ik zwarte conische wielbouten in de maat M14 1.50 48 mm kan kopen?
Al een tijdje lopen zoeken, maar kan die specifieke maat niet vinden of kunnen langere wielbouten ook, 50 of 55 mm?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!