Wie kan mij aub helpen!! regelunit gloeibougie polo 6r

beste mensen, ik kamp al maanden met een probleem die ik maar niet kan oplossen.

Weet er iemand aub waar de " Regelunit gloeibougie aansturing " ligt in een Polo 6r??
Foutcode P0670

Ik heb alle 3 bougies voor de zekerheid vervangen, het is toch de defecte regelunit maar waar ligt die nou?

Polo 6r 1.2 TDI bluemotion ( hoofdpijn auto )
 

Bijlagen

  • IMG_0717.JPG
    IMG_0717.JPG
    50.6 KB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo bluemotion  1.2 TDI 75PK 
IMG_7470.JPG IMG_7475.JPG Iichel ik zal alles voor jou duidelijker en helder maken met fotos in de hoop dat je mij kan helpen en ik deze topic kan laten sluiten! want de garage wilt alleen maar geld geld geld.

Ik krijg de foutcode P0670 ( Glow plug module 1 ) De MIL lampje blijft knipperen

Ik heb dus 3 nieuwe bougies gekocht voor de zekerheid en erin laten zetten. Het gaat nu dus om een of andere module...

Waar ligt dat precies? Onder mijn stuur of bij de accu.. want ik heb de stekker losgehaald bij de accu maar hoe kan men zo iets vervangen als dat de module is....

Enorm bedankt voor je hulp
 

Bijlagen

  • IMG_7472.JPG
    IMG_7472.JPG
    524.5 KB · Weergaven: 36
  • IMG_7479.JPG
    IMG_7479.JPG
    444.8 KB · Weergaven: 35
  • IMG_5768.JPG
    IMG_5768.JPG
    539.5 KB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo bluemotion  1.2 TDI 75PK 
Ik heb vandaag een nieuwe module gekocht als dat het "probleem" is.. hoop ik..


Lampjes blijven branden.. afwachten tot ze uitgaan vandaag of morgen. Of horen ze direct uit te gaan na t vervangen.. hmm
 
Volkswagen  Polo bluemotion  1.2 TDI 75PK 
Update : na paar uur gereden te hebben knippert het spiraal lampje nog steeds. Heb net letterlijk elke kabel los gehaald en opnieuw aangesloten op de moterblok.

- De auto gestart zonder die module.. ging makkelijk..

Enige hoop is nog om de auto weer uit te lezen en te resetten en hopen dat het weg gaat...

Ik word gek. :(
 
Volkswagen  Polo bluemotion  1.2 TDI 75PK 
lijkt me een bedrading,s kwestie
controleer aan hand van het schema van iichel de bedrading
met name tussen de gloeibougie 1 (Q10) en het regelapparaat de zwart rode draad
check ook de 14 polige stekker ( T 14 in het schema )deze zit voor de accu onder de kop lamp
connectors zijn de grootste boosdoeners als het gaat om elektrische storingen
en wat ook nog wel een gebeurt is dat de kabel boom ter hoogte van de start motor op het versnelling,s bak huis door schuurt

groet Donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!