Werkt auto headlight sensor met H7 koplampen

Hallo,

Ik heb op dit moment nog H4 koplampen in mijn Polo 6R uit 2011, ik heb wel een automatische lichtschakelaar achteraf ingebouwd. Dit werkt overigens perfect. Nu heb ik een lekkage in een van de twee koplampen, ik ga deze dus vervangen en twijfel er nu over om naar H7 koplampen over te stappen. Ik heb ergens gelezen dat die automatische lichtschakelaar niet zou werken met H7 koplampen, in dat geval schaf ik dus liever een setje nieuwe H4 koplampen aan..

Iemand ervaring hiermee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion, 240NM, 110PK. 
Top dan ga ik H7 koplampen bestellen, prefereer deze boven H4 ivm lichtopbrengst. En ik hou het graag beetje simpel en standaard dus extreme vision erin ipv xenon oid.

@iichel 120 pk is zeker netjes, gewoon Stage 1 tuning, 120 pk en 240 nm. Ik weet er verder ook het nauwe niet van, maar mijn Polo had schijnbaar voor chippen zeer gunstige waardes, waardoor ze het maximale eruit konden persen.

Ben trouwens nieuw op het forum, zal straks wel eens een foto ed uploaden;)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion, 240NM, 110PK. 
Top dan ga ik H7 koplampen bestellen, prefereer deze boven H4 ivm lichtopbrengst. En ik hou het graag beetje simpel en standaard dus extreme vision erin ipv xenon oid.

@iichel 120 pk is zeker netjes, gewoon Stage 1 tuning, 120 pk en 240 nm. Ik weet er verder ook het nauwe niet van, maar mijn Polo had schijnbaar voor chippen zeer gunstige waardes, waardoor ze het maximale eruit konden persen.

Ben trouwens nieuw op het forum, zal straks wel eens een foto ed uploaden;)
Stage 1 op een 1.2TDI, met 'gunstige' waardes, wat dat ook mag zijn trek je er geen 120PK uit. Heb je dyno rapport?

Aanvulling, de 240NM kan prima.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ik heb leaving home werkend en coming home moet ik nog 1x sijnen met grootlicht voordat ik deur open doe. Helaas is het niet mogelijk om dat goed werkend te krijgen zonder chineese meuk. Met h7 koplampen en auto schakelaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!