Welke radio zouden jullie kopen?

Momenteel heb ik deze radio https://www.bol.com/nl/nl/p/rns-510...bltgh=mQ6pw7UkXZaoMDh3fflAXA.2.4.ProductTitle Het ontvangst vind ik echt ruk. Nu heb ik zitten kijken voor een nieuwe radio maar daar kom ik niet echt uit misschien kunnen jullie helpen?

Ik lees dat dit: https://www.bol.com/nl/nl/p/pioneer...bltgh=mQ6pw7UkXZaoMDh3fflAXA.2.3.ProductTitle een goede radio moet zijn, maar past dat wel met de lijst die ik heb want deze is veel kleiner. Moet ik dan een nieuwe lijst erom kopen of zouden jullie een ander zoeken?

Ik zoek:
DAB+
Bluetooth
en als optie navigatie, maar dat mag ook via android mirror of zoiets.

Budget is rond de 600
 
Volkswagen  6R  1.2 
Let wel op, wisselen van radio gaat waarschijnlijk niks doen aan je FM ontvangst. Mijn OEM radio heeft slechte ontvangst op FM en ik heb iets van 3 andere radio's (android units) getest en daar was het ook niet goed op.

De VW Up van mijn zus heeft precies dezelfde klachten (waar mijn Polo ook vandaan komt) de Caddy had het ook. Maar die had DAB+ en dat werkte wel goed.. Dus zou zeker DAB+ antenne plaatsen. Maar dat kan @dov ook =)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: dov en Tinus224
Bij mij is er destijds een extra antenne versterker tussen gezet. Weet helaas niet precies wat of hoe, is gedaan tijdens t afstellen van m’n dsp. Maar dat was de oplossing. Anders zo’n losse dab ontvanger, dension dab+, op je poort in je dashboard kastje. Edit: ik heb nog zo’n dension dab ontvangen liggen. Die mag je overnemen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus224
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!