welke lampen zitten er allemaal in een Polo Bluemotion (voorkant)

Hallo :)

Vraagje: ik wil alle lampen in de voorbumper van mijn Polo Bluemotion vervangen door xenon/LED.
Xenon zit er inmiddels in (H4) maar kan iemand me vertellen wat het type is van de lampen die er nog meer inzitten (Mistlamp, dagrijverlichting, knipperlicht, ?).

Linkje is ook prima, kan het gewoon nergens vinden. De polo is van 10-2011.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Lampentabel klopt niet helemaal

3e remlicht is een LED strip en de unit moet in zijn geheel vervangen worden indien er een deel defect is (spreek uit eigen ervaring)

Verder zijn de LED alleen bruikbaar voor de DLR omdat LED straallampen zijn :)

Hoe verder rekening met de medeweggebruikers als je de lampen wil oppimpen.
Als je af en toe auto's ziet rijden dan vraag je af of we wel politie hebben in NL.
Er rijden zo veel mensen met stadslicht met extra felle lampjes om net te doen of ze DLR hebben.
Ook rijden er veel tegenwoordig met stadslicht icm de verstralers voor erg irri en zielig...

 
Dank je voor de aanvulling. Ik ga het zeker netjes houden. Hoeft niet teveel bling bling te zijn. Denk dat ik alleen nog xenon in in mijn mistlampen ga inbouwen enn een wat witter licht gevende lamp in de dagrijverlichting zet.
 
Ziet er erg vet uit RJPolo! zijn die hi-power leds plug and play of met ballast, canbuswerking, etc?

Bijna plug en play bij de how to do.. kun je terug vinden hoe je de + en - moet omdraaien. (onderaan bijgevoegd)
En dan hoef je verder niks meer te doen.
Zelf heb ik geen foutmelding.. weet niet zeker meer of ik nu met canbus had gepakt...

Dagrijverlichting LED - MyPolo
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!