Welke dakdragers (origineel, Thule, iets anders)

Hoi,
Ik wil dakdragers op mijn nieuwe (uit 2018) Polo dakdragers plaatsen.
Op mijn Up had ik van Thule, bevielen wel goed maar wel wat lomp vond ik ze wat lastig te bevestigen.

Welke hebben jullie en / of raad je aan?

Thanks!
 
VW  Polo VI AW  1.0 TSI (7-DSG) 
Hoi,
Ik wil dakdragers op mijn nieuwe (uit 2018) Polo dakdragers plaatsen.
Op mijn Up had ik van Thule, bevielen wel goed maar wel wat lomp vond ik ze wat lastig te bevestigen.

Welke hebben jullie en / of raad je aan?

Thanks!

Ik heb originele via vw dealer. Bevallen goed, maar ik heb geen ervaring met andere merken.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95pk DSG 
Thanks @Xkl uiteindelijk de knoop doorgehakt want twijfelde tussen de originele en die van Thule. De normale van Thule maakten op mijn Up veel herrie. Voordeel van de Thule voor ons is dat ik de kano beter kan bevestigen door de uitgestoken punten.
Lang verhaal kort, de thule evo wingbar gekocht. Wordt morgen geleverd en zal dit weekend installeren en foto plaatsen. Ben benieuwd.
 
VW  Polo VI AW  1.0 TSI (7-DSG) 
  • Leuk
Waarderingen: DenKnl en Xkl
En bevallen ze? Ik zit ook te kijken naar dakdragers. Komen een hoop merken voorbij, en t is maar voor 2x per jaar (zomervakantie / wintersport). Heb de wingbar gezien, maar die zijn aardig prijzig.
vanavond naar iemand met Thule universele dakdragers gereden (via Marktplaats) maar helaas, die pasten totaal niet op mijn Polo, dus nu toch maar naar iets nieuws aan t kijken.
 
Volkswagen  Polo 6 AW - GTI 2.0 TSI  200PK - 2.0TSI 
Hoi @J_V sorry voor late reactie.
Ze bevallen goed! Zien er veel mooier uit dan de vierkante van Thule.
Nadeel is wel dat de bevestiging van mijn dakkoffer niet goed past. Dus ben ik wat anders voor aan het maken.
Én dat het aluminium snel krast dus heb daar doorzichtige beschermtape over geplakt.

Ik zal foto's plaatsen.
 
VW  Polo VI AW  1.0 TSI (7-DSG) 
Hoi DamnSharp,

Dank voor het uploaden en je reactie. Zien er inderdaad netjes uit. Ik ben er nog niet aan uit welke het wordt. Zoals gezegd, het is maar voor 1 a 2x per jaar.
Welk formaat dakkoffer heb je op je polo? Ik zit te kijken naar een M (1.75mtr) maar vraag me af, of dat niet te lang is.
 
Volkswagen  Polo 6 AW - GTI 2.0 TSI  200PK - 2.0TSI 
Hoi DamnSharp,

Dank voor het uploaden en je reactie. Zien er inderdaad netjes uit. Ik ben er nog niet aan uit welke het wordt. Zoals gezegd, het is maar voor 1 a 2x per jaar.
Welk formaat dakkoffer heb je op je polo? Ik zit te kijken naar een M (1.75mtr) maar vraag me af, of dat niet te lang is.

Ik heb ook een dakkoffer van 1,75m. Past prima, zelfs geen probleem met de antenne. Samen met de originele VW dragers btw.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 115PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!