Wegligging met ET30?

Goeiemorgen,

Ik heb een set velgen gekocht voor onder me 9n3 gti. Ze zijn 17 inch, 7.25j en ET 35. Ze kwamen voor tegen me remzadels aan, dus 3mm spacers gehaald maar was nog iets te weinig. Ga morgen 5mm spacers halen, dan komt me ET waarde uit op 30. Heeft iemand ervaring met deze ET waarde? Hoe is het qua wegligging?

Mvg Roy
 
Volkswagen  Polo 9N3 gti  1.8 Turbo 
Jouw velg is 0,25 inch breder en betekend dus dat de velg ongeveer 3,5 mm dichter bij de veerpoot zit. Hieruit kan je niet opmaken hoe dicht de velg tegen de remklauw zit. Dit heeft meer te maken met de vorm van de spaken. Als deze meer naar binnen gericht staan lopen ze eerder tegen de klauw.
2 verschillende velgen maar allebij met dezelfde breedte maat en ET waarde, geven dus nog niet de garantie dat ze allebij passen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Jaa klopt ik heb velgen van JapanRacing, JR11. het hart staat verder naar binnen, de spaken lopen niet recht maar iets schuin
gz5q4sc3xt.jpeg
 
Volkswagen  Polo 9N3 gti  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!