Weet iemand of dit de R-line mistlampen zijn?

VW Polo 6R Nebelscheinwerfer Tagfahrlicht schwarz 09- li + re E-Prüfzeichen | eBay

Weet iemand of dit de R-line mistlampen zijn?

Bij de dealer kosten ze namelijk 80 Euro per stuk terwijl ze hier 80 Euro voor beiden zijn.

Ik weet wel dat de R-line mistlampen een zwarte reflectoren hebben en de normale hebben zilveren.

Maar volgens een lid heeft de R-line mistlamp een toch iets andere pasvorm.

Er staat wel een onderdeelnummer bij en die komt wel overeen met de R-line mistlamp.

Maar dan vind ik het ook weer vreemd waarom er in de advertentie nergens iets over R-line staat maar dat ze wel geschikt zijn voor de normale Polo.
 
Er zijn verschillende uitvoeringen. Mistlamp, DRL, bochtverlichting al dan niet gecombineerd. Ik weet niet exactl welke mogelijkheden er zijn maar heb die wel ooit op een website gevonden. Overigens zijn de lamp units ansich allemaal het zelfde bij alle Polo's. Het verschil zit hem in de afdek kappen. Zo hebben de R-Line, BlueGT en GTI kappen waarbij de bovenkant van de lamp korter lijkt dan de onderkant. Alle andere modellen lopen in een punt naarboven waardoor de bovenkant langer lijkt. Achter deze kappen zitten echter exact dezelfde units!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik heb ze beiden in de hand gehad.

De pasvorm en de vorm zelf zijn exact hetzelfde. Het enige verschil is de reflector binnenin de lamp een andere vorm heeft.
De reflector loopt mee in de vorm van de afdekkap die in de bumper zit.
 
volgens mij zijn alle mistlampen van de 6R gelijk qua vorm en montage, alleen de bumper afdek kap is verschillend. Ook voor mijn BGT moest ik dus afwijkende van de basis bestellen . ik heb ze alleen nog niet gemonteerd. ik mis ook nog de montage bouten is daarvan een maat bekend onder de leden?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Beste iedereen ik loop nu ook tegen dit probleem aan dat ik orgioneel een highline heb met mistlampen en dag rij verlichting

Nu heb ik een orgionele R-Line bumper gekocht en passen mijn mistlampen niet
Ze steken een deel onder de bumper het lijkt dat het zou passen maar tog duwd de mistlamp tegen de afdekkap waardoor deze niet in zijn klemmen valt kan iemand mij vertellen dat mijn bevindingen kloppen en dat idd de mistlampen voor de R-Line tog anders zijn?

Zie hier op de foto rechts boven die punt van de mistlamp

IMG-20210227-WA0000.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Dan heb ik waarschijnlijk een 6c R-Line bumper want ik krijg de afdekkap er niet op omdat de mistlamp te veel naar voren staat
Iemand mischien dan voor mij een artikel nummer voor de goede mistlampen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!