Week 50: Gebruik jij winterbanden?

Gebruik jij winterbanden?

  • Ja

    Stemmen: 33 80.5%
  • Nee

    Stemmen: 7 17.1%
  • Ik rij op 4 seizoenenbanden

    Stemmen: 1 2.4%

  • Totaal aantal stemmers
    41
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ze ook onder liggen nu.
gewoon standaard stalen velgen met Polo 6R deksels.
wel heb ik de deksels mat zwart-geplastidipped en vindt het best wel geslaagd.
Het lijkt nu of ik ook wintervelgen heb ipv van deksels, heb al een paar keer de opmerking gehad van mooie velgen heb jij, maar dan moet ik zeggen dat het deksels zijn Stick Out Tongue
het is toch een wereld van verschil hoor, rijden met winterbaden of zonder. ik ben overtuigd en rij nooit meer zonder in de winter.. :)
heb ze al er al onder zitten van ergens in november. :)
één van dezer dagen zal ik wat foto's toevoegen aan mijn garage!
greetz
 
Die van mij zitten er vanaf 1 dec. onder, net op tijd voor die @#$%troep uit de lucht kwam vallen...Het maakt idd wat meer lawaai, maar dat neem ik op de koop toe. Wel een raar gezicht nu met die 14" eronder, als je 17" gewend bent, maar veiligheid voor alles!
 
Nee. Carpoolen! Big Grin
Een kleine afstand van 7 a 8km..
Dus winterbanden zou wel extreem zijn als ik toch met iemand anders, die overigens wél winterbanden heeft kan meerijden. ^^

Enigsinds heb je natuurlijk gelijk maar uit onderzoek blijkt dat de meeste ongelukken binnen een x aantal minuten na vertrek van huis plaats vinden ;).
 
Ook op ander rubber over sinds een week of 3 en dus op tijd toen de eerste strooiwagens de weg ook op gingen met de eerste vlokken.

Wel gewoon op de originele 17" Detroits laten (om)leggen.

Rij nu met Vredesteintjes, ook niet onbelangrijk om te weten lijkt me.
 
Ook op winterbandjes 15" met Dunlop winter response, stale velg en met een paar nette wieldoppen (vind ik persoonlijk toch wat netter dan standaard kale zwarte velg).

Dit is de eerste set winterbanden ooit. Eigenlijk omdat ik de laatste tijd vaker in Duitsland kom besloten om ze te nemen. Moet zeggen een wereld van een verschil zekers met de sneeuw van afgelopen keer. Kom nu met gemak mijn straat door waar nooit gestrooid word. Eigenlijk veel eerder moeten nemen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!