Wat vinden jullie van import auto’s topic

Daar heb je 100 % gelijk in, dat zou heel zuur zijn.
mijn verhaal is ook eigenlijk wel alleen geldig als je van te voren weet dat je een schadeauto koopt, of je ziet het zelf of de verkoper geeft het aan.

Bedrijven en personen die auto's verkopen die noemenswaardige schade hebben gehad en daarover liegen zijn oplichters.
Want dan probeer je iemand te neppen, aangezien dat niet netjes is kun je er veel problemen mee krijgen kijk maar eens in het nieuws.

Ik vind dat iedereen gratis makkelijk kan zien of een auto wok status gehad heeft nu moeten wij nog tegen betaling informatie kopen. En de garage kan gelijk zien in 10 sec of een auto en wok status heeft gehad.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
Lage BPM betekent niet altijd schade. Bedenk ook dat die op uitstoot berekend kan worden i.p.v. cat. waarde. Ik keek eerst naar BlueGT's in Duitsland uit '14/'15 en die zaten maar op 150-250 EUR BPM vanwege het energielabel! Op basis van cat. waarde zou hij veel duurder zijn om te importeren.

Deze bedrijf die ik nu laat zien verkoopt schade auto’s en importeert naar Nederland
En ik weet 100%zeker omdat ik daar interesse had in paar polo en hij vertelde dat al zijn auto schade ingevoerd zijn. Hij heeft dat alleen tegen mij gezegd. Hij zegt dat niet tegen de mensen die de auto willen kopen bij hem .en dat deze polo blue gt flinke schade auto is.Vooral als deze polo maar 384 bpm heeft uit 2017 en een nieuwwaarde heeft van 28.108
288d3c51343d9a311741c55890dd1914.jpg
2929cac3f49abf922384194f29470d74.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!