Wat vinden jullie van import auto’s topic

Hoi allemaal

Hebben jullie zelf ook en import auto of rijden jullie liever in een Nederlandse auto met nap. Er worden op dit moment veel import auto’s verkocht zelfs meer dan Nederlandse auto’s Daarom heb ik nu en topic gemaakt om hoeveel mensen nou import of Nederlands auto mee rijden.
Mijn auto is een import vw polo
En van jullie ?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
Import Golf R. Km stand was rond 7500 dus dat was makkelijk af te zien aan technische staat van de auto. Wordt nu netjes onderhouden met nap.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Altijd de voorkeur gehad voor Nederlandse auto, uiteindelijk toch een import gekocht bij een bekend autobedrijf.

Er goed opgelet of de BPM klopte, zo kun je enigzins zien of hij met schade is geimporteert.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Altijd de voorkeur gehad voor Nederlandse auto, uiteindelijk toch een import gekocht bij een bekend autobedrijf.

Er goed opgelet of de BPM klopte, zo kun je enigzins zien of hij met schade is geimporteert.

Ja de meeste mensen letten niet op de bpm als de bpm lager is dan 400 dan weet je al dat de auto zware schade heeft gehad of iets niet klopt meeste mensen kopen en auto van import 80% weet niet of die schade heeft gehad en dan word het moeilijk verkopen voor en iemand die niks van wist
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
Hier onder een voorbeeld. Mijn geimporteerde Polo en een Polo waarvan ik 100% zeker weet dat hij schade heeft gehad omdat de verkoper (auto handelaar in ittervoort) mij dit op de mail heeft verteld, iig wel eerlijk.
 

Bijlagen

  • 6E9BFFBC-B378-452B-AD52-B3F2A3F5D474.png
    6E9BFFBC-B378-452B-AD52-B3F2A3F5D474.png
    42.1 KB · Weergaven: 108
  • 9E5D076D-85AC-4D8C-9490-278E8493D934.png
    9E5D076D-85AC-4D8C-9490-278E8493D934.png
    43.8 KB · Weergaven: 97
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ja de meeste mensen letten niet op de bpm als de bpm lager is dan 400 dan weet je al dat de auto zware schade heeft gehad of iets niet klopt meeste mensen kopen en auto van import 80% weet niet of die schade heeft gehad en dan word het moeilijk verkopen voor en iemand die niks van wist
Jep, maar die doen ook verder geen onderzoek ofzo.. hey mooie polo mooie prijs! En nemen hem meteen
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Hier onder een voorbeeld. Mijn geimporteerde Polo en een Polo waarvan ik 100% zeker weet dat hij schade heeft gehad omdat de verkoper (auto handelaar in ittervoort) mij dit op de mail heeft verteld, iig wel eerlijk.


Op marktplaats staan veel schade auto’s te koop staan ik heb 1 gevonden van een VW polo nieuw prijs boven 25K met en bpm van 80 deze auto heeft en flinke schade gehad ik heb gevraagd of de auto schade heeft gehad en de verkoper zegt geen schade heel opmerkelijk met en bpm van 80 van en auto boven 25k uit 2015
efb6aeff529abb0d4bffec5971ecf6d0.jpg
e9dcc71c64605a87e50f99ac7eecd1ff.jpg
798027e565f357c87bffe75a8eea824e.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
Ja ze meeste zullen er om liegen, kijk maar eens bij autobedrijf / handel ficus op marktplaats die heeft altijd 100 ex schade polo’s op voorraad staan.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ja ze meeste zullen er om liegen, kijk maar eens bij autobedrijf / handel ficus op marktplaats die heeft altijd 100 ex schade polo’s op voorraad staan.

Ja ik heb deze gevonden met heel veel polo schade zelfs de nieuwe polo aw staan er met schade en worden slecht opgeknapt en naar persoon die niks van afweet met ellende
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
70b2fffb99b5689118f73890eaff49a6.jpg
deze handelaar met meer dan 100 schade auto’s polo
Ja en zo zijn er heel veel bedrijven die dat doen. De grootste oplichter is autobedrijf Menno uit zaandam, kun je leuke verhalen over vinden als je op die naam googled. Momenteel gaat hij verder onder een nieuwe naam “Autobedrijf Mendink”
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ja en zo zijn er heel veel bedrijven die dat doen. De grootste oplichter is autobedrijf Menno uit zaandam, kun je leuke verhalen over vinden als je op die naam googled. Momenteel gaat hij verder onder een nieuwe naam “Autobedrijf Mendink”

Ja ik ben net aan het kijken veel reviews met klachten en oplichter enz
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
Het maakt niet veel uit of je een import of geen import hebt vind ik.
Met een nl auto kan net zoveel gerommeld worden met schades.
Er zijn zat vw dealers die nieuwe auto' s leveren die transport schade hebben gehad
 
  • Leuk
Waarderingen: Anil5.0
Het maakt niet veel uit of je een import of geen import hebt vind ik.
Met een nl auto kan net zoveel gerommeld worden met schades.
Er zijn zat vw dealers die nieuwe auto' s leveren die transport schade hebben gehad
Ben ik het zeker mee eens.

Zou persoonlijk liever een krasje op de bumper hebben van transport dan zoiets... toch?
(Geen eigen foto, deze is door een ander forumlid gespot en gepost hier eerder).
 

Bijlagen

  • 2CA8FE6B-D56B-4D29-B519-AF4D8F5FA7E4.jpeg
    2CA8FE6B-D56B-4D29-B519-AF4D8F5FA7E4.jpeg
    188.5 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ben ik het zeker mee eens.

Zou persoonlijk liever een krasje op de bumper hebben van transport dan zoiets... toch?
(Geen eigen foto, deze is door een ander forumlid gespot en gepost hier eerder).
Nou weetje wat het is transport schade hoeft niet te betekenen dat het alleen om een krasje gaat een kennis van mij kocht weleens auto's rechtstreeks uit wolfsburg dat was dan ook transport schade maar dan zat de neus goed in elkaar en alle airbags geploft dat waren dan auto's stond er 5 km op
 
Het maakt niet veel uit of je een import of geen import hebt vind ik.
Met een nl auto kan net zoveel gerommeld worden met schades.
Er zijn zat vw dealers die nieuwe auto' s leveren die transport schade hebben gehad

Ben ik met je eens
Maar met en Nederlandse heb je hele history van km stand en schade’s gelopen de meeste Nederlandse auto’s.
Met een import heb je informatie pas als je Nederland op kenteken staat
Import hoef niet slecht te zijn ik heb zelf ook en import maar de mensen die schade auto’s verkopen die maken import slechte gedachten voor dealers en mensen
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 60PK 
Die van mij is ook een import. Heb hem al meer dan 10 maanden(toen gekocht met 53 duizend km stand) nu bijna 66 duizend. Die van mij had wat bumper schade, dat is inmiddels gefikst. Gekocht voor een heeeele mooie prijs als ik hem wil verkopen kan dat voor bijna 2x dubbele voor wat ik het kocht. Technisch was die in een uitstekende staat, nog geen problemen mee gehad. Overigens is de auto geïmporteerd uit Bulgarije(omdat het daar goedkoper was dan Duitsland met de opties wat ik heb).
 
Volkswagen  Polo Highline  1.4 FSI 86pk Automaat 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!