Wat denken jullie?

Ben zojuist bezig geweest om wat aanpassingen te proberen. Zelf twijfel ik maar ik vraag me af wat jullie ervan vinden!
Hier de gephotoshopte versie:
AYEmSjD.jpg

Orgineel:
oz7ofx8-jpg.13027


Hiernaast ben ik ook met de achterkant bezig geweest, alleen de letters (TSI, Polo, bluemotion) eraf. Zorgt wel echt voor een cleanere look.
RvoPwTk.jpg


Hebben jullie al ervaringen met dit soort wijzigingen? Hoor graag wat jullie ervan denken!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Onthoud wel dat je een nieuwe motorkap nodig hebt voor de embleem-loze grill
Klopt ja, had alleen dit ook gevonden:
http://www.autostyle.nl/catalogus/embleemloze-grill-volkswagen-polo-6r-2009-2014-zwart.html
http://www.autostyle.nl/catalogus/embleemloze-grill-volkswagen-polo-6r-2009-2014-zwart-chroom.html
Verwacht wel dat je een randje zie maar denk dat deze oplossing wel een stuk goedkoper zou zijn zonder al te veel verschil maakt. Tweede link zou het in dat geval worden, maar bij de eerste zijn die opzet stukjes zichtbaar.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Mooiste is om de motorkap te lassen en de bumper te cleanen. Met halve maantjes zou ik het niet gaan doen.
Ik was dit ook van plan, maar zie er toch vanaf. Te veel kosten hahaha
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Achterkant is wel mooi zo clean. Vind persoonlijk de voorkant niet mooier, helemaal niet als je de kosten in acht neemt ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Thanks for alle reacties! Heb uiteindelijk alleen de 1.2 TSI en Bluemotion logo eraf gehaald, andere ingrepen zouden toch wat te uitgebreid worden.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Dennisveninga
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!