Wageninstellingen onderdelen verdwenen

Hallo iedereen,

Een tijdje geleden heb ik een paar kleine dingetjes veranderd via vcds. Nu heb ik recent gemerkt dat er enkele onderdelen uit mijn instellingen zijn verdwenen. Vooraf had ik in het wageninstellingen menu een sectie licht staan deze blijkt nu helemaal verdwenen te zijn. Iemand een idee hoe ze terug te krijgen zijn ?

Alvast bedankt
Jelle

bbf29683d8da47384b31357b98db641f.jpg

fff5468b7b9e6356090c580d21f68159.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
ja je oude codering terugzetten en/of adaptatiekanalen terugzetten. Ik weet niet precies wat je veranderd hebt namelijk, misschien dat je het zelf nog weet. Dan 1 voor 1 weer de aanpassingen doen en kijken wanneer je problemen optreden
heb ze vandaag terug naar origineel gezet en toen was alles terug :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!