Wagen start niet meer

Gisteren ben ik met een vriend weg geweest. Na geparkeerd te hebben merkte ik op dat men kilometer teller uitgevallen was. Bij terugkomst startte men auto niet meer. Hij slaagt wel aan maar blijft niet doordraaien. Na ongeveer 1 a 2 seconden valt hij stil. Na hem een nacht hebben laten staan kwam ik de volgende ochtend terug en startte hij weer normaal. Erna stil gelegd en een half uur later kwam ik terug en deed hij wederom hetzelfde als de avond ervoor. Weet iemand wat dit kan zijn? Iets elektronisch misschien?

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 
Klinkt als: massa probleem/ecu probleem
Controleer al je massa punten eens, met name onder je dashboard.
Kans is aanwezig dat daar ergens geen goede massa gemaakt kan worden
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: DB159
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!