Wachten op Polo BlueGT

Vlak voor de kerst is mijn Polo besteld, nu maar wachten tot hij geleverd wordt.

Polo BlueGT 1.4 140 PK DSG-7
Kleur: Candy Wit
2-deurs
Climatronic
RCD 310
Park Distance Control achterzijde
Licht & Zichtpakket
Multifunctioneel stuurwiel
Executive pakket
Velgen 17" Montani antraciet

Volgens de verkoper levering rond week 11 - 12
Pffffff wachten duurt lang.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Hij is geleasd door mijn werkgever en een aardige update t.o.v. mijn huidige "werk"auto een Polo 1.4 comfortline met schakelbak. Qua auto zit ik er alleen in dus ruim genoeg. En de DSG vind ik prettig omdat ik prive rijd met een Audi A4 1.8 180 pk multitronic dus meer luxe met de familie, en vandaar de keuze voor de DSG.

Yep, heb zelf ook 3 maanden moeten wachten op mijn BlueGT maar tot nu toe is het een geweldige auto, moest wel even wennen dat de auto kleiner is dan al mijn vorige maar ook een stuk sneller Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Klinkt goed, rupare! Gaat een mooie BlueGT worden. En ja, de keuze voor DSG kan ik goed begrijpen, dat is erg fijn.
Succes met wachten (het is de moeite waard) ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Alex, ik ben nieuw hier en ik heb een vraag aan jullie. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Binnenkort, denk over 2 weken, krijg ik mijn:

Polo BlueGT 1.4 140 PK DSG-7
Kleur: Deep Black Pearl
3-deurs
Climatronic
Easy Entry
RNS 315
Park Distance Control achterzijde
Licht & Zichtpakket
Multifunctioneel stuurwiel
Executive plus pakket
Velgen 17" Montani antraciet
Alcantara bekleding met leder look
Getinte ramen achter

Ik wou graag mijn auto helemaal in het zwart hebben, vandaar dat ik bovenstaande opties heb genomen...Maar wat ik nou ontzettend jammer vind is dat ik geen xenon verlichting heb. Dit was namelijk niet te combineren met de bekleding die ik heb gekozen.

Kennen jullie een bedrijf (of hebben jullie tips) die de originele xenon verlichting van VW achteraf kan inbouwen en wat ongeveer de kosten daarvan zijn (totaal, dus incl. de lampen en de inbouw daarvan)? Daarnaast vraag ik mij ook af hoe dat nou zit met het achteraf inbouwen van xenon, heb namelijk geen koplampsproeiers etc.

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee???

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Groeten Alex
 
Heel vreemd dat xenon en alcantara/leer niet samen wil, misschien wouden ze perse een voorraad auto verkopen?

(oem)Xenon kan voor 700 euro maar je hebt dan geen hoogteverstelling of koplampsproeiers, sinds kort is dit ook niet meer verplicht, kijk eens in dit topic http://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6r/7043-ombouwen-h7-koplampen-halogeen-naar-xenon-4.html

Gewoonjan en ik gaat dit sowieso doen ergens eind februari, lees ook eens http://www.mypolo.nl/forum/mijn-garage/6694-donatello-2013-volkswagen-polo-blue-gt.html door :)
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!

@Donatello heb de polo zelf samengesteld, dus lijkt het me niet dat ze een voorraadauto gaan leveren...Ik heb verschillende redenen doorgekregen waarom de combinatie niet kon, maar heb er niet echt naar geluisterd!Boeide me niet, want de combi was niet mogelijk en daar was niks aan te veranderen...

Ik heb inmiddels ook contact gehad met een bedrijf in Den Haag (cartronics), ik had ze een email gestuurd wat het zou moeten kosten...Kreeg ik een reactie terug ongeveer € 1.600,- alles inclusief. Vervolgens belde ik ze, gaven ze aan dat als ik met de auto langskwam zij m konden uitlezen en dan waren er bepaalde onderdelen niet nodig...Kosten dan €800/€900. Als ik me auto heb ga ik wel ff langsrijden voor wat meer info. Vraag mij namelijk ook af hoe het zit met de dagrijverlichting/mistlampen, want die zitten erop en als ik er xenon op zet heb je de led-dagrijverlichting en zijn de mislampen overbodig.
 
Ok, raar dat het niet kon aangezien de verkoper mij nog wel het leer/alcantara pakket probeerde aan te praten. Xenon is bij V.A.S. Technics - Welkom 700,- en dan gebruiken ze gebruikte (krasvrije) lichtunits, ben benieuwd of cartronics ook 2de hands of nieuwe units gebruikt. De dagrijverlichting kunnen ze via vagcom uitschakelen zodat je de dagrijverlichting van de xenon units kan gebruiken.

Houd ons op de hoogte!
 
Nou Donatello, bedankt voor je reactie want je maakt het mij erg gemakkelijk...Aangezien ik in Utrecht woon en Zeist om de hoek zit ga ik niet naar Cartronics in Den Haag rijden althans ik ga wel eerst in Zeist informeren en mocht ik alsnog naar Den Haag rijden dan hou ik jullie zeker op de hoogte!!Volgens mij gebruikt Cartronics wel nieuwe lichtunits, maar een gebruikte vind ik ook prima!!

Ook mooi dat ze de dagrijverlichting kunnen uitschakelen, maar dan zitten de (mist)lampen er nog wel in staat wel stoer maar zijn dan in ieder geval nutteloos...

Is het trouwens geen idee om met ze 3en tegelijk de lampen te laten inbouwen? Volgens mij kan er dan wel nog wat van de prijs af;)
 
Ja vind ik ook een stuk mooier, maar die bochtenverlichting zal ik niet aan laten zetten aangezien volgens mij bij de xenonverlichting de verlichting in de bocht ook meedraait...Ik had namelijk een proefrit met een BlueGt met xenon en die verlichting draaide in de bocht mee!

Ach Groningen-Zeist met de BlueGT is 1 uur en een kwartiertje rijden:)
 
Heb een tijd terug een proefrit gemaakt met de BlueGT bij PON en ik ben er vrijwel zeker van deze deze meedraaiende Xenon lampen had (toen ik bij PON de garage uit reed, buiten was het te licht om te zien). BlueGT heeft dan ook geen mistlampen als de optie Xenon is gekozen (helaas, denk dat ik ergens een setje van de sloop ga halen als die van mij binnen is...).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik heb ff contact opgenomen met V.A.S. in Zeist, als je automatische hoogteregeling laat inbouwen (je kan namelijk met en zonder bij hen nemen) dan draaien de lampen mee. Had gevraagd om een prijsindicatie (verschil met aut. hoogteregeling ten opzichte van zonder is wel zo een €400,-/€500,-), maar hij vroeg of ik ze een mail wou sturen dan zouden ze mij een indicatie geven met en zonder automatische hoogteregeling!

Ik heb nu afgesproken, dat zodra ik de auto heb ik langsrij om de prijs te bespreken...De garage waar ik de auto heb besteld zit ook om de hoek dus gelijk door na levering!

@expor jij hebt m dus besteld met xenon en wil je achteraf mistlampen inbouwen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!