Waarvoor dient deze aansluiting?

Hallo

Kan iemand mij zeggen waarvoor deze aansluiting dient? Het is een polo 86c van 1993.

Deze aansluiting zit vast aan het opbergvakje links onder min stuur.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    643.8 KB · Weergaven: 72
  • image.jpg
    image.jpg
    643.3 KB · Weergaven: 83
  • image.jpg
    image.jpg
    880.9 KB · Weergaven: 70
Volkswagen  Polo 86c  1.0 Cat 
Dat is een 2x2 aansluiting als ik me niet vegis.
Zeg maar de voorloper van de huidige OBD stekker. daar kon je mee uitlezen, iig de ECU die bij sommige 86ctjes aanwezig was
edit:
bj 1993 dus dan is het waarschijnlijk een AAV, NZ,(55pk) 3F(75pk) of een G40 (kan ff niet op de motorcode komen)
De genoemde motoren hebben allemaal een ECU die min of meer uitgelezen kan worden
 
precies wat Chucknorris zegt.
Alleen moet je het niet vergelijken met de huidige OBD systemen, die zijn veel uitgebreider.
En als ik me niet vergis zijn het alleen de actuele foutcodes, de vroegere ECU's onthielden geen code's
(lang geleden dat ik me met 86c's bezig hield dus kan me vergissen)

Als ik me niet vergis ben je het volgende nodig om een 86c met 2x2 te kunnen uitlezen:
Een simpele KL-Interface (een ISO 9141 interface) adapterstekker van OBD naar 2x2 en een antieke VCDS versie 3.11
Foutcodes zijn volgens mij wel op internet te vinden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!