Waarschijnlijk in bestelling

Dag medeforummers,

Er moet nog ergens een topic zijn over mijn huidige witte highline, na 4 jaar leasen is het tijd voor wat nieuws.... moet er alleen nog uitkomen met de leasemij en dealer.

voorlopige lijstje;

1.4 blue gt (blauw) 5drs DSG
climatronic
pdc
rcd310 -> zenec nc-2011D
alarm plus
hoofd en zij airbags
passagiersairbag uitschakelbaar
multifunc stuurwiel
35% getint glas achter
winterpakket
licht en zicht pakket
vw verlagingsset 30mm
schuifladen
voetverlichting

Heeft iemand enig idee of 8,25J past onder een polo (17")
 
Velgen zijn in max et35 te krijgen, zag dat abt standaard et 35 op 18" met 8J aanhoudt, zou dus eigenlijk ook wel verwachten dat het past... Misschien dat er 2mm spoorverbreders tussen moeten:

Tdc.jpg
 
Donatello, als je gewoon tegen je dealer zegt dat je ze wilt hebben.... dan bestellen ze de delen en monteren deze. uiteraard tegen meerprijs.... de discussie met PON heb ik ook gehad toen ik proef ging rijden. Inmiddels zijn de dealers via dealerextranet voorzien van nieuwe documentatie, daar staan deze opties ook niet meer in. Maar doet niks af aan het feit dat ik gewoon de delen besteld heb en deze achteraf laat monteren.
 
Donatello, als je gewoon tegen je dealer zegt dat je ze wilt hebben.... dan bestellen ze de delen en monteren deze. uiteraard tegen meerprijs.... de discussie met PON heb ik ook gehad toen ik proef ging rijden. Inmiddels zijn de dealers via dealerextranet voorzien van nieuwe documentatie, daar staan deze opties ook niet meer in. Maar doet niks af aan het feit dat ik gewoon de delen besteld heb en deze achteraf laat monteren.

Yep dat kan wel maar om nu te zeggen dat ik die lades en lampjes mis, nou nee ;)
 
Begin nu wel te twijfelen of ik nog even moet wachten op de facelift..... alhoewel dat volgens mij ook niet echt veel soeps is en waarschijnlijk te laat komt (auto moet er in februari uit).

Zit ook nog te twijfelen over de verlagingsveren, heb nu de officiele vag veren op de offerte staan (welke stiekem Eiback zijn) deze zouden dan 25-30mm. moeten verlagen. Wat dus bij een BlueGT niet meer dan 12,5-15mm. zal inhouden.

Zou ik met H&R 25/40mm beter af zijn? er zitten wel regelmatig personen achterin.....
 
Oei, dat is vervelend. Zo duurt wachten echt heel lang.
De blueGT die ik besteld heb had ook de verwachte leverdatum in week 52 staan. Ik hoop dat dit voor mij niet veranderd.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Yep dat kan wel maar om nu te zeggen dat ik die lades en lampjes mis, nou nee ;)
Donatello, als je gewoon tegen je dealer zegt dat je ze wilt hebben.... dan bestellen ze de delen en monteren deze. uiteraard tegen meerprijs.... de discussie met PON heb ik ook gehad toen ik proef ging rijden. Inmiddels zijn de dealers via dealerextranet voorzien van nieuwe documentatie, daar staan deze opties ook niet meer in. Maar doet niks af aan het feit dat ik gewoon de delen besteld heb en deze achteraf laat monteren.
ik wilde ook graag deze ambiance verlichting (voet verlichting) ook niet voor mekaar gekregen. en om ze nou tegen meerprijs ze te laten inzetten !? ik heb deze er pas zelf ingezet. plus gelijk ook maar een dashboard lampje. aangezien dat er ook niet in zit !! wel gekoeld dashboard kastje maar een lichie ken er niet van.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!