Waar zit mijn benzine pomp precies?

Ik denk dat je even anders moet gaan zoeken, zoals ik al zei, heb je de pomp gecontroleerd of deze werkt?
Zo niet, dan kan je brandstof relais defect zijn.
Werkt hij wel? dan moet je verder gaan zoeken, toevoer leiding bij het blok loshalen en het contact aanzetten, leiding even in een jerrycan of iets dergelijk hangen, anders zit alles onder, daarna leiding weer vast maken.
Dan controleren of je wel een vonk hebt, bougie eruit, in je bougiekabel klikken, bougie tegen massa houden en even de auto starten.
Heb je een vonk, dan is het dit niet, wel een vonk? dan kan het nog meer wezen, een sensor ofzo?

maar ik gok je relais....
 
Volgens mijn doet de pomp het wel of niet, hoe je dat controleert is dmv spanning controleren, of zoals Pigeon hier boven meld.

Maar er is wel is verwarring over het starten :

Gaat de motor rond maar hij slaat niet aan.
Of doet die helemaal niks als je de auto start ( dus Klik... en verder niks)

Probeer ook is je reserve sleutel, wie weet is de chip in je sleutel kapot waardoor de startblokkering er op blijft staan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!