Waar nieuwe velgen/banden kopen?

V

Verwijderd lid 8124

Beste MyPolo'ers!

Ik zit sinds gister op MyPolo.nl en zie erg leerzame posts voorbij komen.

Nou is mijn vraag als volgt: Ik ben in eind december 2017 mijn polo gekocht. En ben nog niet tevreden met mijn velgen/banden.. polo is uit 2011.

Gekregen:
SET winterbanden vredestein 14 inch met velg.
SET dunlop sport zomerbanden 15 inch met velg zwart standaard... hier heb ik doppen opgezet zie (foto)

Wat ik wil:

Nieuwe velgen met banden 4 seizoens en de andere setten verkopen.

Wat adviseren jullie?

Waar kan ik het beste kopen? Ik wil niet extreem veel geld uitgeven, maar ben wel bereidt iets te betalen.
15 inch velgen of 16 inch? 17 inch wordt te duur denk ik.

Ik hoor het graag van jullie!
Gr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi ***,

Het is maar net wat je zelf wilt.
Ikzelf heb mijn velgen via marktplaats gekocht en daarnaast los de banden aangeschaft.

Het is ook maar net, wat voor velg je precies wilt.
In die zin van, cup, spaak, concave achtige velgen. Als je dat al weet... zou je gerichter opzoek kunnen gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Beste MyPolo'ers!

Ik zit sinds gister op MyPolo.nl en zie erg leerzame posts voorbij komen.

Nou is mijn vraag als volgt: Ik ben in eind december 2017 mijn polo gekocht. En ben nog niet tevreden met mijn velgen/banden.. polo is uit 2011.

Gekregen:
SET winterbanden vredestein 14 inch met velg.
SET dunlop sport zomerbanden 15 inch met velg zwart standaard... hier heb ik doppen opgezet zie (foto)

Wat ik wil:

Nieuwe velgen met banden 4 seizoens en de andere setten verkopen.

Wat adviseren jullie?

Waar kan ik het beste kopen? Ik wil niet extreem veel geld uitgeven, maar ben wel bereidt iets te betalen.
15 inch velgen of 16 inch? 17 inch wordt te duur denk ik.

Ik hoor het graag van jullie!
Gr.Bekijk bijlage 22853 Bekijk bijlage 22854 Bekijk bijlage 22855

Heb je al velgen gevonden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!