waar kopen jullie de kaarten voor je rns 315?

Franklin Golf4TDI

Premium lid
Spritmonitor.de
5,312
1
2,180
263
Als je opzoek bent naar kaarten voor je navigatie systeem. waar koop je deze dan? bij de dealer of op marktplaats?
Ik overweeg ze op marktplaats te kopen maar zijn deze wel goed voor je systeem? kan iemand mij mischien iemand aanbevelen bij wie ik goede kaarten kan halen? Dealer prijs 150,-- marktplaats 39,-- is namelijk nogal een groot verschil.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb t zelfde dilemma gehad voor m’n rns310. Die waren op Mp 60 of 70 euro. Downloaden geprobeerd, veeeeel te ingewikkeld. Uiteindelijk maar gewoon met m’n ogen dicht gepint bij de dealer. Kaartje er in gedaan en klaar [emoji4]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Had er oorspronkelijk een rns 310 inzitten en zat inderdaad met hetzelfde dilemma, waren wel regelmatig acties van 149.95 voor nog geen 100 euro bij de dealer. Maar mp bleef goedkoper. En bleef twijfelen.

Uiteindelijk heb ik voor een hele andere oplossing gekozen een rcd330 gekocht met apple carplay, voor praktisch hetzelfde bedrag. Gebruik nu apple kaarten. Geen moment spijt van gehad. Wel icm een onbeperkte data bundel voor de radio te streamen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
Vraag van mij: Als je een bepaald type VAG radio/ navigatie in de auto hebt en deze moet ge- update worden, ben je dan afhankelijk van de dealer om de juiste kaarten te krijgen, dit om onnodige problemen te vermijden?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Rns310
Je kunt dit zelf echter heb je een sd kaart nodig waarvan je de cid kunt wijzigen, dat zijn maar een aantal kaarten die dat kunnen.
De cid word er normaal ingezet bij de fabriek, Is een soort serienummer.

Boven de rns 310 zou je als het goed is zelf kunnen updaten zonder de cid te veranderen. Er zijn diverse fora's waar het tot in de puntjes beschreven staat met links en alles.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ik heb een RCD 310 in mijn Polo, dus zonder navigatie, en een aparte Garmin Drive Smart 50, met levenslange updates, werkt prima. Hier in 't Gooi is het dievengilde druk bezig met het ongevraagd meenemen van standaard navigatie uit voornamelijk de favoriete Duitse merken.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Is mijn oplossing toch niet zo gek geweest. Geen standaardnavigatie, maar TomTom Go5200. 5 jaar lang gratis updates en flitsinfo en live verkeersinfo, die direct in de aanwijzingen verwerkt wordt. Beduidend beter dan de standaardnavigatie en per salod voordeliger.
 
VW  Polo 6R  1.2 Blue motion 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Als je opzoek bent naar kaarten voor je navigatie systeem. waar koop je deze dan? bij de dealer of op marktplaats?
Ik overweeg ze op marktplaats te kopen maar zijn deze wel goed voor je systeem? kan iemand mij mischien iemand aanbevelen bij wie ik goede kaarten kan halen? Dealer prijs 150,-- marktplaats 39,-- is namelijk nogal een groot verschil.
Kopen? Wie koopt die kaarten nog tegenwoordig? Als je goed googled zul je zien dat je met een beetje oude samsung micro sd kaart en een pc met een sd kaart slot al heel ver komt :) Als je perse origineel wilt moet je langs de dealer. De rest kan net zo goed een illegale kopie zijn...Dan kun je net zo goed zelf even googlen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Kopen? Wie koopt die kaarten nog tegenwoordig? Als je goed googled zul je zien dat je met een beetje oude samsung micro sd kaart en een pc met een sd kaart slot al heel ver komt :) Als je perse origineel wilt moet je langs de dealer. De rest kan net zo goed een illegale kopie zijn...Dan kun je net zo goed zelf even googlen.
Heb je een link voor me? Vind zelf nix
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!