W8 verlichting

Hallo,

Ik ben nieuw op jullie forum, ik heb nu 4 weken geleden een VW Polo 1.2 bleumotion gekocht uit 2012. Nou zag ik op een site w8 binnen verlichting (met rood sfeerlicht) deze unit zou in een vw polo passen, alleen heb ik het idee dat deze niet gaat passen ivm andere pas vorm. Heeft iemand van jullie een w8 verlichting ingebouwd en waar hebben jullie deze gekocht.

Alvast bedankt.

Mvg,
Hardy
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 
Ik wil dat ook nog in gaan bouwen, ik had het in mijn audi ook zelf ingebouwd. Daar kon je zo een onderdeel in klikken en twee gaatjes boren en klaar.
Bij de 6r moet er een extra draad getrokken worden die op de licht schakelaar aangesloten moet worden.
En dan ook twee gaatjes boren en dan de ambient verlichting er in lijmen met 2 componenten lijm.
Ik ben wel eens een complete how to tegen gekomen voor de 6r maar kan hem niet zo snel vinden.

Het gaat om dit onderdeel 8E0 919 063 A
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1421876717223.jpg
    uploadfromtaptalk1421876717223.jpg
    39.9 KB · Weergaven: 71
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik heb hem in mijn 9N gezet maar helaas moest deze er wel omgekeerd in worden gezet omdat het anders niet paste. Hierdoor schijnt het licht dus de verkeerde kant op wat ik best jammer vind. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik wil dat ook nog in gaan bouwen, ik had het in mijn audi ook zelf ingebouwd. Daar kon je zo een onderdeel in klikken en twee gaatjes boren en klaar.
Bij de 6r moet er een extra draad getrokken worden die op de licht schakelaar aangesloten moet worden.
En dan ook twee gaatjes boren en dan de ambient verlichting er in lijmen met 2 componenten lijm.
Ik ben wel eens een complete how to tegen gekomen voor de 6r maar kan hem niet zo snel vinden.

Het gaat om dit onderdeel 8E0 919 063 A

Zou je een willen kijken als je de how to kunt vinden? Dan kan ik het eens gaan proberen.
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 
Nee, dat klopt dit is te veel licht. Als je de ambient inbouwd of w8 module zou het niet veel licht geven.

Zou iemand een foto kunnen posten qua licht die door vagtecniek is ingebouwd? Want dan laat ik het daar doen
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 bluemotion 
Heren

Die link die ik stuurde was met losse ledjes en geven ook echt teveel licht.
Daarom zei ik ook "ipv die ledjes de ambient w8 verlichting"
Ik had die andere module in mijn audi gebouwd en geeft echt hetzelfde licht als die je in kan laten bouwen bij bijv. Vagtechniek
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!