VW showt Allstar modellen: Polo met 5 jaar garantie en LED achterlichten?

iichel

Exclusive lid
12,856
4
8,071
283
Voor wie niet iedere dag op de VW duitsland site kijkt en/of niet in de MyPolo whatsapp-spam-groep zit:

http://www.volkswagen-allstar.de/polo/heidelbeerblau/mallory/

Opvallend:
LED DRL onderin de bumper op sommige fotos (op andere LED koplampen)
LED achterlichten (hebben hebben hebben hebben)
3 deurs (dacht dat die niet meer gemaakt werden)
5 jaar garantie!
 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock, heugt en Maik
Zitten mooie kleuren bij. Ik vind dat rood en blauw (Polo) wel hele mooie kleuren. Vraag mij af of deze in het echt ook zo mooi zullen zijn.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat geld alleen voor NL inderdaad

klopt, kijk maar eens in de duitse prijslijst en configurator, 3-deurs is daar nog altijd gewoon verkrijgbaar.
Plus je kan daar ook nog steeds zwaardere motoren in de Highline bestellen, hier in NL niet meer.
Was grootste reden dat ik nu voor GTI heb gekozen, maar eigenlijk speel je PON dan juist in de kaart :(
 
Volkswagen  Polo 6C 2deur GTI  nn'echte 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!